Ik was even een beetje verbaasd. Ze willen bij Bruichladdich dus wel aan de weg timmeren. Ik heb er deze race dus nog een favoriet bij!
En schenk mezelf nog even een Islay in.

Jock schreef:ik heb moie videos om te delen als ik terug ben eind vd week.

I_SPEY schreef:In welke stad of dorp staat de bar vandaag eigenlijk, want iedere dag naar dezelfde wordt 'n beetje eentonig, niet dan

johan brugge schreef:Geloof het of niet, maar Johan's Tricky Beer was speciaal gemaakt door die brouwer (een goede vriend van mij). Een donker bruin bier van ongeveer 9% vol. Zoet, sterk en HEEL lekker.

I_SPEY schreef:Nou moet ik je ook eerlijk bekennen, dat ik nooit zo'n bierdrinker ben geweest, ik drink alleen bier als 't ongeveer 30 graden is, maar heb ik de keus, dan neem ik liever whisky!

Piet schreef:I_SPEY schreef:Nou moet ik je ook eerlijk bekennen, dat ik nooit zo'n bierdrinker ben geweest, ik drink alleen bier als 't ongeveer 30 graden is, maar heb ik de keus, dan neem ik liever whisky!
Ik drink bier liever tussen 4 en 9 graden Celsius anders lijkt het wel glüh-bier
Alcohol van het diner gisteren nog niet uit je bloed, Piet
Goed gevonden!
johan brugge schreef:Ik drink zoals het hoort voor een goede Vlaming regelmatig een sterk bier. (...) Fantastisch bier gewoon. Dat bier op zich is een tasting note waard.

I_SPEY schreef:Als ik met m'n vrouw in Engeland ben, drinken wij beide 'n heerlijke Cider - Strongbow
Voor de man is er dan ook Strongbow Gold, dat uit de boedel van het overgenomen Scottish&Newcastle komt. Het is echte cider (waar Jillz een blend is) en meer voor de man.
(...)
In de UK is er al langer een cidertrend en daar zijn steeds meer vrouwen het gaan drinken.
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten