Welk bier drink je nu of heb je onlangs op ?
Re: Welk bier drink je nu of heb je onlangs op ?
De herfst is voor mij traditiegetrouw ook het ultieme bierseizoen met veel speciaalbiertjes, bockjes, etc. Ik vroeg me af of er ook een soort bierbase is, een online database voor bier. Weet iemand een website?
0 x
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

Untappd
Ben zelf ook deze maand bezig met het ontdekken van bier. Verlang ondertussen ook wel weer naar whisky. Nog iets meer dan een week wachten!
Qua bier heb ik uit ontdekt dat IPA me heel erg goed ligt. Brewdog Punk IPA, Troubadour Magma Triple yeast
Had laatst ook hier bij de Jumbo alle Rochefort 10 die voor 1 euro in de afprijsbakken lagen meegenomen. Top aanbieding was dat!!!
Ben zelf ook deze maand bezig met het ontdekken van bier. Verlang ondertussen ook wel weer naar whisky. Nog iets meer dan een week wachten!
Qua bier heb ik uit ontdekt dat IPA me heel erg goed ligt. Brewdog Punk IPA, Troubadour Magma Triple yeast
Had laatst ook hier bij de Jumbo alle Rochefort 10 die voor 1 euro in de afprijsbakken lagen meegenomen. Top aanbieding was dat!!!

0 x
Harrie schreef:De herfst is voor mij traditiegetrouw ook het ultieme bierseizoen met veel speciaalbiertjes, bockjes, etc. Ik vroeg me af of er ook een soort bierbase is, een online database voor bier. Weet iemand een website?
Ratebeer of beer advocate. Engels, maar wel de 2 meest complete!
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Eergisteren een Enfant Terriple 8,2 % van Brouwerij de Leite uit Ruddervoorde. Niet het beste bier dat ik al gedonken heb, bijlange niet zelfs.
Gisteren een Préaris IPA 6,7 % van Vliegend Paard Brouwers uit Oedelem. Niet mijn stijl, maar zonder twijfel de beste IPA die ik tot dusver gedronken heb. De bitterheid en pompelmoessmaak was (voor mijn doen) behoorlijk in balans en onder controle. Ik zou het niet opnieuw kopen, maar ik heb al veel ergere IPA's gedronken dan dat.
Gisteren een Préaris IPA 6,7 % van Vliegend Paard Brouwers uit Oedelem. Niet mijn stijl, maar zonder twijfel de beste IPA die ik tot dusver gedronken heb. De bitterheid en pompelmoessmaak was (voor mijn doen) behoorlijk in balans en onder controle. Ik zou het niet opnieuw kopen, maar ik heb al veel ergere IPA's gedronken dan dat.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Met zo'n contingent aan Belgen hier op het forum verbaast een dergelijke snelle reactie mij niet
Thanks! Ik ga eens snuffelen...
Thanks! Ik ga eens snuffelen...
0 x
Ik zit nu ouderwets aan een flesje Jupiler tijden Nederland-Mexico. Ik stap later over op whisky denk ik.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Peter87 schreef:Ik zit nu ouderwets aan een flesje Jupiler tijden Nederland-Mexico. Ik stap later over op whisky denk ik.
ik zou maar snel overstappen dan, valt er nog wat te genieten.. Wat een drama 
0 x
Pfff zeg dat wel. Wat een berg ellende. De overstap komt idd sneller dan gepland.Niet dat ik van het ijskoude Jupilertje niet geniet hoor.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- totalatool
- Forum goeroe

Vrouw op stap met vriendinnen, zoonlief slaapt eindelijk, tijd voor de Anchor IPA die ik vanmorgen tot mijn verrassing zag staan bij AH.

0 x
totalatool schreef:Vrouw op stap met vriendinnen, zoonlief slaapt eindelijk, tijd voor de Anchor IPA die ik vanmorgen tot mijn verrassing zag staan bij AH.
Niet slecht
De laatste was Orval 3j oud en 6j oud. Daarna een Westmalle Tripel die "vervallen" was in januari (erg veel honing).
Het smaakte
0 x
Texels schuumkoppe. Ik was vanmiddag in de slijter en heb meteen maar de hele collectie genomen

- Bijlagen
-
- image.jpg (1.64 MiB) 945 keer bekeken
0 x
Whiskydudes
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

Laatste weekend zonder whisky. Volgende week zaterdag gaat mijn nieuwe batch open. Kan niet wachten!
Voor vanavond dus nog aan het bier. Heb het volgende klaar staan:
Troubadour Magma
La Chouffe Dobbelen IPA Tripel
Duvel Tripel Hop 2014

Voor vanavond dus nog aan het bier. Heb het volgende klaar staan:
Troubadour Magma
La Chouffe Dobbelen IPA Tripel
Duvel Tripel Hop 2014

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Caledonians schreef:La Chouffe Dobbelen IPA Tripel
Duvel Tripel Hop 2014
Dat zijn nu net de twee bieren die ik nooit in mijn leven nog ga aanschaffen.

0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
johan brugge schreef:Caledonians schreef:La Chouffe Dobbelen IPA Tripel
Duvel Tripel Hop 2014
Dat zijn nu net de twee bieren die ik nooit in mijn leven nog ga aanschaffen.
Ik ook niet!
Zonde!
Alleen bij 35 graden neem ik af en toe 'n biertje! Maar aangezien deze warmte zelden voorkomt(ter hoogte van Rotterdram!) drink ik nagenoeg géén bier!
Desalniettemin,

0 x
Terug naar “Whisky gerelateerde dranken inclusief cocktails”