Yapi schreef:momenteel 22 kandidaten... dat betekent nog 6 extra kandidaten voor 2 flessen.
Om van 28 naar 42 en dus 3 flessen te gaan hebben we nog wat volk nodig... of mensen die 2 samples willen
Nou, ik wil dan graag 2 sample pakketjes.
Yapi schreef:momenteel 22 kandidaten... dat betekent nog 6 extra kandidaten voor 2 flessen.
Om van 28 naar 42 en dus 3 flessen te gaan hebben we nog wat volk nodig... of mensen die 2 samples willen
Roland... schreef:Yapi schreef:momenteel 22 kandidaten... dat betekent nog 6 extra kandidaten voor 2 flessen.
Yapi schreef:Roland... schreef:Yapi schreef:momenteel 22 kandidaten... dat betekent nog 6 extra kandidaten voor 2 flessen.
voorlopig kan dit zeker hoor, tenzij we net op de rand van een fles zitten maar ik zie het wel goed komen!
EMalt schreef:Ik doe graag mee Bart, en niet via Matthijs dit keer![]()
Grtz,
EMalt

ook goed.
Zeddicus schreef:Ik doe graag weer mee, bij voorkeur 1 set maar als we door een extra set de 42 halen dan is 2ook goed.

DennisLB schreef:Hoe werkt dit juist? Krijg je een pakket met alle flesjes, of worden die flesjes elke week opnieuw verzonden?
Heb wel interesse, maar zit de komende tijd in een financiëel iets moeilijkere situatie, dus kan nu m'n zegen nog niet geven.
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-6”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten