Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
henri schreef:1 islay vanaf straks rond 17:00 onderweg naar Ruud
Helemaal top Henri !
Hij is inmiddels in het programma opgenomen

0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Ruud schreef:henri schreef:1 islay vanaf straks rond 17:00 onderweg naar Ruud
Helemaal top Henri !
Hij is inmiddels in het programma opgenomen
De line up wordt mij al duidelijker hehe
0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
22 Mei is het weer zover. Nieuwe tasting Twents Whisky Genootschap!!! 
2 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Ruud schreef:...red whine finishes...
Als dat maar goed gaat
Dat ging best goed toch??
1 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Vrijdag 28 augustus vanaf 19.30 uur is het weer zover. Tasting TWG met als onderwerp ..... sherry!!! 
Facebook groep inmiddels 56 leden....
Facebook groep inmiddels 56 leden....

1 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
De laatste van dit jaar is op vrijdag 13 november, uiteraard met het aankomende koudere weer is het thema Islay!! 
1 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
20 Man opkomst bij de tasting gisteravond en met een facebookpagina leden aantal van inmiddels 68, denk ik dat ik wel durf te zeggen dat whisky leeft in het oosten des lands!!
Vooral zo doorgaan zou ik zeggen
https://www.facebook.com/groups/392227584232661/
Vooral zo doorgaan zou ik zeggen
https://www.facebook.com/groups/392227584232661/
3 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Inmiddels op 100 leden en de volgende tasting is alweer in aantocht. Vrijdag 16 september met een paar mooie sherrywhiskies op het programma..... 

1 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten





