Mijn naam is Jeroen, ben 33, hou me nu ongeveer 10 jaar bezig met proeven en ruiken aan whisky en whiskey. Ik probeer alles uit, maar ben erg fan van peated whisky's, waardoor zeker de helft van mijn kast vol staat met flessen afkomstig van Islay.
Dag allemaal
Dag allemaal
Ben toch eindelijk maar overstag gegaan om me te registreren, volg het forum al een hele tijd, maar steeds vergeten te registreren 
Mijn naam is Jeroen, ben 33, hou me nu ongeveer 10 jaar bezig met proeven en ruiken aan whisky en whiskey. Ik probeer alles uit, maar ben erg fan van peated whisky's, waardoor zeker de helft van mijn kast vol staat met flessen afkomstig van Islay.
0 x
- defeatless
- Moderator

Re: Dag allemaal
vmk schreef:Welkom Jeroen. 33 uit 1981? Zo ja, mooi jaar.
Yep, goed bouwjaar :d
0 x
CreX_NL schreef:vmk schreef:Welkom Jeroen. 33 uit 1981? Zo ja, mooi jaar.
Yep, goed bouwjaar :d
+1
Welkom Jeroen!
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Heb deze ook al elders op het forum geplaatst, maar voor de volledigheid hier ook nog maar, de shelfie van mij bescheiden collectie.
- Bijlagen
-
- DSC_0127.JPG (1.99 MiB) 1407 keer bekeken
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”