Bij van Zuylen was ie gelukkig wel leverbaar. Driemaal is ...)khildare schreef:zojuist besteld,
Glengoyne 18yo

Timekeeper Stark schreef:Richard Paterson heeft mij enthousiast gemaakt voor een Dalmore 12yo
Wolf2112 schreef:khildare schreef:zojuist besteld,
Glengoyne 18yo
Heel goed. Ik ben zelf erg enthousiast over Glengoyne - en dan met name de 15-jarige
jdoucet schreef:Timekeeper Stark schreef:Richard Paterson heeft mij enthousiast gemaakt voor een Dalmore 12yo
The nose can do that
jdoucet schreef:Timekeeper Stark schreef:Richard Paterson heeft mij enthousiast gemaakt voor een Dalmore 12yo
The nose can do that
Mermur schreef:Waarschijnlijk een Glenlivet Nadurra Triumph.
Ik had belangstelling voor een Nadurra en zag op de website van Glenlivet dat er ook een 48%-versie van was (ging mijn voorkeur naar uit boven de cask strength-versie). Bij nader inzien ging dat om een duty free-versie van 1 liter en dat is wel een erg groot volume. Gelukkig bleek er ook een erg interessante 70cl versie van 48% te bestaan: de Triumph.
whiksy schreef:Ik ga je nog even aan het twijfelen maken: de gewone Nadurra is nog steeds scherp geprijsd bij Van Zuijlen.
Op volle sterkte al drinkbaar, met water gevaarlijk makkelijk drinkbaar![]()

Mermur schreef:whiksy schreef:Ik ga je nog even aan het twijfelen maken: de gewone Nadurra is nog steeds scherp geprijsd bij Van Zuijlen.
Op volle sterkte al drinkbaar, met water gevaarlijk makkelijk drinkbaar![]()
Ik ga pas weer twijfelen als van Zuylen de Triumph toch niet (snel) kan leveren.
totalatool schreef:Mermur schreef:Ik ga pas weer twijfelen als van Zuylen de Triumph toch niet (snel) kan leveren.
Anders weet ik hem nog wel te vinden.
Mermur schreef:Ik ga pas weer twijfelen als van Zuylen de Triumph toch niet (snel) kan leveren.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten