hallo, wij kopen op regelmatige tijdstippen een vat met onze whiskyclub,
www.fmws.be , en dit gaat via een spaarplan over 18 maanden en dit levert ons elk 10 flessen op. dit is echter enkel voor leden.
onze eerste vat was een tullibardine 1993/2008 55%, en ons tweede vat was highland park 1997/2009 58,8% en dit jaar wordt het caol ila ( verwacht in december 2011) .
de samples worden opgestuurd en ons bestuur maakt dan een keuze in functie van de groep en financiële haalbaarheid, maar onze eerste 2 zijn echte smaakbommetjes, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het ook dit jaar weer lekker zal zijn.
jammer genoeg komt nu het vat niet meer mee daar het scotland niet meer mag verlaten. het eerste vat hebben we zelf nog manueel afgevuld , de highland park was reeds gebotteld ( wetgeving ) maar het vat mocht nog meekomen en dit staat nu te pronken in mijn whiskykamer.
