Yapi schreef:nu even serieus, mijn droomwhisky's zijn op zich binnen handbereik.
Ik was ook serieus hoor met mijn GD 1972...
Yapi schreef:nu even serieus, mijn droomwhisky's zijn op zich binnen handbereik.

De 2 eerder genoemde bowmore's, de fino en de bouquet. En bijvoorbeeld "the one that can not be named".
Ze zijn binnen handbereik, ik moet er alleen geld voor willen geven. Op lindores bv kun je de eerste 2 bowmore's proeven voor 120 euro de dram. Dus een kwestie van keuzes maken...
heb eerder droomflessen. Maak er dan maar die 2 bowmore's van. Zo'n fles open doen en weten dat je er nog 30 keer van kunt drinken... eindeloos genot!!!!!

WhiskyInfoPlus schreef:De kenners raden het misschien al: de Dalmore Trinitas 64, de Macallan 1946 en de Macallan "M". Respectievelijk ooit geprijsd voor $ 165.000, $ 460.000 en de 6 literfles Macallan "M" $ 628.000.
Is het de status die ik hiermee zoek? Nee, want als ik zo'n fles zou hebben, zou ik het tegen niemand vertellen.
WhiskyInfoPlus schreef:Mijn belangrijkste reden is het zoeken naar de argumenten in smaak en geur die de prijzen van dergelijke whisky's (deels) zouden kunnen verklaren.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: JoachimV10 en 43 gasten