Whisky uit je geboortejaar
-
dickportugal
- Senior

Re: Whisky uit je geboortejaar
dickportugal schreef:Tja, ik ben te oud 1959 niet te betalen
Das wat ik absoluut wil vermijden. 1976 is nog nét te doen momenteel, dus denk dat dit wat prioriteit heeft. In het beste geval heb je voor elke verjaardag een nieuwe 1976 fles te openen, maar dan mag ik wel geen 100 jaar worden
Ik hecht er wel belang aan, ik zou zelfs durven zeggen dat een whisky uit 1976 voor mij op voorhand al wat speciaals heeft en dus een beetje voor heeft op een andere whisky. Psychologie hé
0 x
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

Yapi schreef:Das wat ik absoluut wil vermijden. 1976 is nog nét te doen momenteel, dus denk dat dit wat prioriteit heeft. In het beste geval heb je voor elke verjaardag een nieuwe 1976 fles te openen, maar dan mag ik wel geen 100 jaar wordenOf misschien daardoor net wel
![]()
Ik hecht er wel belang aan, ik zou zelfs durven zeggen dat een whisky uit 1976 voor mij op voorhand al wat speciaals heeft en dus een beetje voor heeft op een andere whisky. Psychologie hé
Bart volgens mij kan jij fruitige whiskies wel waarderen. Dan moet je zeker nog eens achter een Benriach 1976 aan!

0 x
Ja, daar heb je gelijk in. Bedoeling is eigenlijk een Brora 30yo OB te verkopen om een (zeer) goeie Benriach 76 in samenhang met een Tomatin 76 in te doen... droom er nu al van.
Wie zich trouwens geroepen voelt mag mij altijd een voorstel doen
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Yapi schreef:Ja, daar heb je gelijk in. Bedoeling is eigenlijk een Brora 30yo OB te verkopen om een (zeer) goeie Benriach 76 in samenhang met een Tomatin 76 in te doen... droom er nu al van.
Hey, heb ik je bankrekening recentelijk niet genoeg gesponsord om heel dicht bij zo'n BenRiach 1976 te zijn nu?
0 x
Yapi schreef:Ja, daar heb je gelijk in. Bedoeling is eigenlijk een Brora 30yo OB te verkopen om een (zeer) goeie Benriach 76 in samenhang met een Tomatin 76 in te doen... droom er nu al van.
Tasttoe heeft nog een aantal benriach 76 staan tegen redelijk normale prijzen...
Tomatin 76 niet, moest je achter iets aangaan, blijf weg van die tomatin 76 van david stirk met zijn schotse vlag als etiket
0 x
jdoucet schreef:Yapi schreef:Ja, daar heb je gelijk in. Bedoeling is eigenlijk een Brora 30yo OB te verkopen om een (zeer) goeie Benriach 76 in samenhang met een Tomatin 76 in te doen... droom er nu al van.
Tasttoe heeft nog een aantal benriach 76 staan tegen redelijk normale prijzen...
Tomatin 76 niet, moest je achter iets aangaan, blijf weg van die tomatin 76 van david stirk met zijn schotse vlag als etiket
Ze lijken geen lijst te hebben op het net... mis ik iets?
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Yapi schreef:Ze lijken geen lijst te hebben op het net... mis ik iets?
Je mist niets. Bij mijn weten hebben ze nog nooit hun assortiment online gezet. Ze versturen ook zelf geen flessen BTW, of dat moet ondertussen veranderd zijn.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
-
johan brugge
- Forum goeroe

Wil je een Benriach 1976 cask 8795 misschien ruilen voor een euhm, ik zeg maar wat, Longmorn 1971??
0 x
johan brugge schreef:Wil je een Benriach 1976 cask 8795 misschien ruilen voor een euhm, ik zeg maar wat, Longmorn 1971??
mmmmmneeeeee
0 x
Yapi schreef:jdoucet schreef:Yapi schreef:Ja, daar heb je gelijk in. Bedoeling is eigenlijk een Brora 30yo OB te verkopen om een (zeer) goeie Benriach 76 in samenhang met een Tomatin 76 in te doen... droom er nu al van.
Ze lijken geen lijst te hebben op het net... mis ik iets?
Dat is waar
Je zal eens hallo moeten gaan zeggen tegen Angelo in zijn shop
0 x
Ik ben nog op zoek naar een mooie whisky uit 1989, liefst onder de 100€, Max €150.
Hebben jullie tips? Mag een IB of OB zijn.
De Bunnahabhain 23 yo van Kintra heb ik al.
Hebben jullie tips? Mag een IB of OB zijn.
De Bunnahabhain 23 yo van Kintra heb ik al.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik zal eens rond snuisteren, maar ik meende nog een shop te kennen die een Glenfarclas 1989 for Fisser aan 103 € heeft staan. Die krijgt een hele goeie score van Serge Valentin en tal van andere sherry cask liefhebbers. Ze versturen volgens mij geen flessen, maar dat kan geregeld worden. 
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Willen jullie allemaal alsjeblieft op whiskyauction even stoppen met bieden op whiskies uit 1975? Bij voorbaat dank! 
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Don't look at me!
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”