Banzai schreef:
Heb je geen lekkere 1972 te koop, Bart? Ik ben deze maand jarig en wil nu echt wel eentje van mijn geboortejaar kopen. Ze zijn schaars aan het worden heb ik gemerkt.
Die Glendronach 1972 is anders nie slecht!

Banzai schreef:
Heb je geen lekkere 1972 te koop, Bart? Ik ben deze maand jarig en wil nu echt wel eentje van mijn geboortejaar kopen. Ze zijn schaars aan het worden heb ik gemerkt.

Dram The Man schreef:Banzai schreef:
Die Glendronach 1972 is anders nie slecht!

whiskybar schreef:En wie heeft of weet een fles uit 1948?
Henk schreef:Hoi
Het lijkt me erg leuk om een whisky in de kast te hebben van m'n geboortejaar (1968). Enige nadeel is dat het volgens mij een duur grapje zal worden
Heb al eens gekeken naar een Bowmore uit dat jaar....
jdoucet schreef:Henk schreef:Hoi
Het lijkt me erg leuk om een whisky in de kast te hebben van m'n geboortejaar (1968). Enige nadeel is dat het volgens mij een duur grapje zal worden
Heb al eens gekeken naar een Bowmore uit dat jaar....
Ja, zoek dan direct naar de goedkoopste(de 1968, 37yo OB is wel op het randje af subliem imo
)
Er zijn ook geweldige Capers van dat jaar, die nog redelijk van prijs zouden moeten zijn. Als je goed zoekt vind je nog wel bunna ook

turfsmurf schreef:Tip: Tomintoul 1968, Chester Whisky & Liqueur Company
Die heb ik onlangs geproefd en is heerlijk fruitig, maar ook met een medicinaal randje.
Niet zo'n fruitbom als bijvoorbeeld een '68 Bunnahabhain, maar toch zeer smakelijk.

whiskybar schreef:En wie heeft of weet een fles uit 1948?