Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Goed dat ze erbij zetten dat het om de oude versie gaat. Bij Drankdozijn tonen ze een afbeelding van de oude, maar ze leveren de nieuwe..
0 x
Arran 12 Cask Strength batch 3
Mijn eerste whisky van Arran en zeker niet de laatste. Zeer lekkere dram met een goede punch.
Mijn eerste whisky van Arran en zeker niet de laatste. Zeer lekkere dram met een goede punch.
0 x
Bedankt voor de felicitaties!
Vanavond:
Littlemill 1990-2013 Whiskybase
Littlemill 1990-2014 Archives
Ik vind de eerste eigenlijk iets lekkerder.
Vanavond:
Littlemill 1990-2013 Whiskybase
Littlemill 1990-2014 Archives
Ik vind de eerste eigenlijk iets lekkerder.
0 x
Balblair GM 10 yo.
Glencadam 10 yo. Blijf hier toch zeer van onder de indruk.
Glencadam 10 yo. Blijf hier toch zeer van onder de indruk.
0 x
Een Glen ord 30yo, eerste whisky deze week, dat heb je met al die muziekfestivals
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Vorige week op de vooravond van mijn broertjes bruiloft een fles Glen Grant 1992 Cellar Reserve open getrokken. Met z'n viertjes leeg gedronken en gezellig gekletst en genoten van de uitstekende whisky.
Daarna eigenlijk door allerlei drukte weinig aan whisky toe gekomen. Nu eindelijk een avondje bank hangen en genoten van:
Buffalo Trace Eagle Rare 10yo (met deze temperaturen helemaal op z'n plek vind ik)
Glenlivet Nadurra (fruitigste Schotse OB die ik ken, heerlijk)
En zometeen denk ik nog ff een Connemara Turf Mor
Daarna eigenlijk door allerlei drukte weinig aan whisky toe gekomen. Nu eindelijk een avondje bank hangen en genoten van:
Buffalo Trace Eagle Rare 10yo (met deze temperaturen helemaal op z'n plek vind ik)

0 x
De whiskykast van m'n schoonvader plunderen :
Auchentoshan 10 y.o.
Jura boutique barrel 1996
Straks nog een bowmore 12 (old label) of Aberlour 10
Auchentoshan 10 y.o.
Jura boutique barrel 1996
Straks nog een bowmore 12 (old label) of Aberlour 10

0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Willem vd K schreef:Vorige week op de vooravond van mijn broertjes bruiloft een fles Glen Grant 1992 Cellar Reserve open getrokken. Met z'n viertjes leeg gedronken en gezellig gekletst en genoten van de uitstekende whisky.
En daarna toch nog een afzakkertje ingeschonken... De Tamdhu 2005 van The Ultimate. Helaas nog maar 1 dram over in de fles nu. En wat ik begreep is de serie uitverkocht. Anders had ik zonder twijfel nóg een fles gekocht. Wat een fantastisch goeie whisky is dat.
0 x
Tony Koehl Imperial op deze hete middag.
Wijnhandel in Amsterdam bleek een kast met zeer exclusieve whiskies te hebben. Voor het eerst in real life een Tony Koehl fles gezien, mocht ik proeven want ze hadden er ook een open staan... bijzondere ervaring
Wijnhandel in Amsterdam bleek een kast met zeer exclusieve whiskies te hebben. Voor het eerst in real life een Tony Koehl fles gezien, mocht ik proeven want ze hadden er ook een open staan... bijzondere ervaring
0 x
Een semi-blind tasting (mijn vriendin schonk in) van mijn eigen flessen.
Drie keer Imperial. Een 19yo DD, de 17yo CWC Tony Koehl en de nieuwe 18yo SV van Bert Bruyneel.
Die laatste kwam (dus semi-blind) als winnaar uit de bus. Heerlijk, waxy, fruitig, 90 pt!
Drie keer Imperial. Een 19yo DD, de 17yo CWC Tony Koehl en de nieuwe 18yo SV van Bert Bruyneel.
Die laatste kwam (dus semi-blind) als winnaar uit de bus. Heerlijk, waxy, fruitig, 90 pt!
0 x
Variant op een sigaar uit eigen doos?
Hier een Benromach Hermitage cask finish
Hier een Benromach Hermitage cask finish
0 x
Kay schreef:Variant op een sigaar uit eigen doos?
De SV krijgt mooie scores. Kijken of mijn mening daarbij aansluit. En het was voor mij de beste van de drie, erg goed!
De andere twee had ik vaker op, dus ik gokte dat de winnaar de voor mij onbekende was en het bleek correct.
0 x
een Islay Barley Laddie. Dunlossit farm dacht ik. Smaakt!
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”