Na al een ruime tijd mee te lezen en al vele nuttige tips en info te hebben gelezen,
dacht ik van mij toch maar eens aan te melden!
Mijn naam is dus Kristof ,afkomstig uit België, 25 jaar en beginnend whisky genieter.
De interesse is begonnen na het cadeau krijgen van een fles whisky om mijn aanstaand vaderschap te vieren(
Na die eerste tongstreling was ik verkocht!
De complexe smaken en variëteiten alsook de processen om whisky te maken interesseren mij enorm.
Ondertussen heb ik toch al enkele flessen aangekocht en geniet ik regelmatig van een lekkere dram.
Het ontdekken van smaken vind ik ook zeer leuk, ik merk van mezelf bv dat ik een brede smaak in whisky heb.
Veel hangt af van mijn stemming, maar na mijn eerste dram met turf en rook (Benriach BirnieMoss) was ik verslingerd. (Dit was mijn 2de dram ooit)
Na deze ervaring ben ik dus wel een Islay liefhebber geworden, maar ik kan even lekker genieten van iets subtiel en zacht!
Ook staat er voor volgende jaar of het jaar daarop al een Islay reis in de steigers.
Schotland was altijd al mijn droombestemming (Natuur,cultuur, en natuurlijk het accent
Groeten Kristof