BenRiach 1976 cask 3032
Longmorn 1971 Spirito Divino
In ruil hiervoor moet ik onder andere de net verworven fles Cadenhead's Lochside 1981/2004 weer weg doen, maar goed, daarmee had ik nog nauwelijks emotionele band opgebouwd.

totalatool schreef:Longmorn 1971 Spirito Divino

johan brugge schreef:totalatool schreef:Longmorn 1971 Spirito Divino
Hoe ben je daar aan geraakt? Welke vermadelijde heeft afstand van deze Longmorn gedaan??![]()
Allee, goed voor jou natuurlijk want dit is een dijk van een whisky.
johan brugge schreef:totalatool schreef:Longmorn 1971 Spirito Divino
Hoe ben je daar aan geraakt? Welke vermadelijde heeft afstand van deze Longmorn gedaan??![]()
Allee, goed voor jou natuurlijk want dit is een dijk van een whisky.

vmk schreef:Als ik de ruil zie, heb ik wel een vermoeden

totalatool schreef:Als het goed is volgende week nieuw in mijn collectie:
BenRiach 1976 cask 3032
In ruil hiervoor moet ik onder andere de net verworven fles Cadenhead's Lochside 1981/2004 weer weg doen, maar goed, daarmee had ik nog nauwelijks emotionele band opgebouwd.

Caledonians schreef:totalatool schreef:Als het goed is volgende week nieuw in mijn collectie:
BenRiach 1976 cask 3032
Mooie aanwinsten hoor!![]()
Wel erg jammer dat je weer afscheid hebt genomen van die Lochside. Is toch een unieke distillery met eigen karakter wat niet meer terug keert helaas...

Soundwave schreef:Net met behulp van Google Translate een Kilchoman 2008 Single Cask PX Finish for Whisky.fr besteld. Niks voor mij om zoveel geld uit te geven aan zo'n jonge whisky, maar deze is precies op de dag van de geboorte van mijn zoon gebotteld! Zo'n kans moest ik dus wel grijpen!(en misschien zijn over 18 jaar zelfs 5yo's al een zeldzaamheid)

Raymondk schreef:Twijfel nog tussen Arran 14, Clynelish 14 en Glendronach 12. Wie trekt me over de streep?
Dram The Man schreef:Raymondk schreef:Twijfel nog tussen Arran 14, Clynelish 14 en Glendronach 12. Wie trekt me over de streep?
Uit deze drie, zonder twijfel de Clynelish!
Als je zou zeggen Clynelish of Glendronach 15y Revival, dan zou ik voor de Glendronach gaan.
Dit is mijn bescheiden mening, het zijn alle drie 'bang for buck' whisky's met elk een eigen smaak.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten