Matti schreef:Fijn dat Serge het met me eens is. Niet zo fijn dat dit profiel blijkbaar bijna 400 euro kost
ja, heb hem nog gekocht voor 250, en ook zo aangerekend. Maar hij gaat idd serieus de hoogte in zoals al die ouwe rakkers...
Matti schreef:Fijn dat Serge het met me eens is. Niet zo fijn dat dit profiel blijkbaar bijna 400 euro kost
johan brugge schreef:Pfoeh, weer zo één met een OBE. Ik begin echt te denken dat ik de flessen die ik binnen 10 à 15 jaar wilde openen, nu al ga openen. Dit genre whisky's zegt mij hoegenaamd niks.


whiksy schreef:Grappenmaker![]()
OBE = Old Bottle Effect

p_froes schreef:Ha Yapi, hele mooi fles! Ik heb deze ook eens mogen proeven op de 21y proeverij van de Usquebaugh society. Helemaal mijn ding dit profiel!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten