Caledonians schreef:Ach ja, blijft een kwestie van keuzes maken. Zie hier bijvoorbeeld op het forum heel veel forumleden die denken een dergelijke fles niet te kunnen kopen. Maar als ik dan vervolgens zie wat ze qua aantallen flessen kopen van in de €50,-/€100,- categorie in een maand tijd dan komen ze in totaal ook aan een dergelijk bedrag. Dan komen we dus weer terug op mn eerste zin, kwestie van keuzes maken. Eén echte top fles toevoegen aan je collectie of een aantal oké flessen. Ligt natuurlijk ook een beetje aan andere factoren zoals bijvoorbeeld hoeveel whiskies heb je al staan, hoe ver ben je in je whiskyreis, hoeveel whisky drink je in een week. Maar durf wel met grote zekerheid te zeggen dat de prijzen van dit soort flessen als ze nu gebotteld worden en op de markt komen alweer het dubbele gaan zijn. Dan worden ze voor mij ook een brug te ver financieel gezien. Gelukkig heb ik dan een leuk voorraadje opgebouwd waaruit ik de komende jaren kan putten en wordt het verder goed zoeken naar de juweeltjes die financieel nog wel in mijn bereik liggen.
Daar kan ik mij perfect in vinden. Op deze manier selecteer ik de laatste jaren mijn aankopen.