rara hoe kan dat?
HEBT Sample V
Re: HEBT Sample V
ik heb nog niet geroken en niet geproefd, maar gezien de voorgaande reacties heb ik een vermoeden wat het is..
rara hoe kan dat?
enneuh.. bart, kan dat? 
rara hoe kan dat?
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: HEBT Sample V
henri schreef:rara hoe kan dat? enneuh.. bart, kan dat?
Waarom zou het niet kunnen? Ik denk wel dat we met deze tasting een heel goed idee krijgen van het smaakprofiel van Bart.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: HEBT Sample V
dat wel, maar ik verwacht dat dit iets is dat niet in het whiskybase profiel te zien is van bart
ik denk even een hele andere kant op en zal hier nog even niet vertellen wat die richting is...
ik denk even een hele andere kant op en zal hier nog even niet vertellen wat die richting is...

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: HEBT Sample V
Het zal dan wel geen Amrut zijn.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: HEBT Sample V
zonder proeven en ruiken + gezien wat er gezegd wordt zit ik daar dus inderdaad aan te denken...
zal vanavond het sample wel aanbreken..
zal vanavond het sample wel aanbreken..
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: HEBT Sample V
Ik ben nog steeds aan het proeven en schrijven, maar ik ga het sample nog een tweede keer proeven. Ik heb er een referentie dram naast gezet, maar welke dat is hou ik nog even voor mezelf. Ik zou daarmee misschien teveel prijsgeven.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: HEBT Sample V
HEBT 5 en 5 bis geproefd. Moeilijk vond ik deze toch wel. Enige wat ik zeker weet is dat de kleur erg verschilt haha. Ben er nog niet uit wat het is.......notes volgen nog!
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: HEBT Sample V
Hij heeft misschien gewoon twee living bottles staan ...
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1657
- Lid geworden op: 05 Mei 2012, 00:58
- Locatie: Den Haag
- Contact:
Re: HEBT Sample V
Yapi schreef:Pertinent geen living bottle heren!![]()
Voor de rest
Haha no worries, daar ging ik ook echt niet van uit!
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


