HEBT Sample V

Een eigen plek voor Whisky-verenigingen, -societies, -clubs, -genootschappen, -kringen, -collectieven, -vriendengroepen etc.
Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor henri » 27 Mei 2014, 18:18

ik heb nog niet geroken en niet geproefd, maar gezien de voorgaande reacties heb ik een vermoeden wat het is..

rara hoe kan dat? ;) enneuh.. bart, kan dat? :)
0 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 27 Mei 2014, 18:31

henri schreef:rara hoe kan dat? enneuh.. bart, kan dat?

Waarom zou het niet kunnen? Ik denk wel dat we met deze tasting een heel goed idee krijgen van het smaakprofiel van Bart.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor henri » 27 Mei 2014, 18:37

dat wel, maar ik verwacht dat dit iets is dat niet in het whiskybase profiel te zien is van bart
ik denk even een hele andere kant op en zal hier nog even niet vertellen wat die richting is... :gnif
0 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 27 Mei 2014, 18:46

Het zal dan wel geen Amrut zijn.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1657
Lid geworden op: 05 Mei 2012, 00:58
Locatie: Den Haag
Contact:

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 27 Mei 2014, 19:16

Dit is die living bottle van Bart ;)
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor henri » 27 Mei 2014, 19:24

zonder proeven en ruiken + gezien wat er gezegd wordt zit ik daar dus inderdaad aan te denken... :D
zal vanavond het sample wel aanbreken..
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor henri » 27 Mei 2014, 22:49

inmiddels geproefd en mijn notitie naar bart verzonden. :goedgedaan
0 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 27 Mei 2014, 23:04

Ik ben nog steeds aan het proeven en schrijven, maar ik ga het sample nog een tweede keer proeven. Ik heb er een referentie dram naast gezet, maar welke dat is hou ik nog even voor mezelf. Ik zou daarmee misschien teveel prijsgeven.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor Pellie » 28 Mei 2014, 21:43

HEBT 5 en 5 bis geproefd. Moeilijk vond ik deze toch wel. Enige wat ik zeker weet is dat de kleur erg verschilt haha. Ben er nog niet uit wat het is.......notes volgen nog!
0 x

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor Yapi » 28 Mei 2014, 22:03

Pertinent geen living bottle heren! :nono

Voor de rest :Slainte
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor Pellie » 28 Mei 2014, 22:06

Nee kan ook niet, want 5 en 5bis zijn 1 en dezelfde distilleerderij!!
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 28 Mei 2014, 22:08

Hij heeft misschien gewoon twee living bottles staan ...
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor Yapi » 28 Mei 2014, 22:40

:lol:
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor Pellie » 28 Mei 2014, 23:13

Bart kennende is dat niet uitgesloten hehe....
0 x

Gebruikersavatar
Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1657
Lid geworden op: 05 Mei 2012, 00:58
Locatie: Den Haag
Contact:

Re: HEBT Sample V

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 28 Mei 2014, 23:50

Yapi schreef:Pertinent geen living bottle heren! :nono

Voor de rest :Slainte


Haha no worries, daar ging ik ook echt niet van uit!
0 x


Terug naar “Whisky Webstek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten