Nu wil ik graag een nieuwe Bowmore en ik vroeg me af wat de ervaringen met de Bowmore 12 Enigma en de Bowmore Surf zijn. Iemand?
Niks mis mee maar wel anders dan Darkest.
Nu wil ik graag een nieuwe Bowmore en ik vroeg me af wat de ervaringen met de Bowmore 12 Enigma en de Bowmore Surf zijn. Iemand?
Tonny schreef:Nu wil ik graag een nieuwe Bowmore en ik vroeg me af wat de ervaringen met de Bowmore 12 Enigma en de Bowmore Surf zijn. Iemand?
Niks mis mee maar wel anders dan Darkest.
De Bowmore Legend gisteren geproefd. Wat een tegenvaller was dat? Niet te snappen dat ze daar zo een geweldig lekkere flessen uitbrengen, maar tegelijkertijd ook zo een boecht. Een hele afgevlakte smaak, helemaal niet rond en vol. Deed me wat denken aan graanjenever, maar om daar in de buurt voor te komen is het zelfs te plat. Had een vreemde geur en afdronk, maar kon het niet direct plaatsen.
trmuthert schreef:Gisteren gehoord op WFNN bij importeur Intercaves, de Tempest Batch 5 (waarschijnlijk de laatste in deze serie) komt begin september.
MyStuff schreef:trmuthert schreef:Gisteren gehoord op WFNN bij importeur Intercaves, de Tempest Batch 5 (waarschijnlijk de laatste in deze serie) komt begin september.
Bowmore Tempest Batch 5 alweer gesignaleerd in de winkel. Kwamen toch eerder uit dan verwacht...
thijs100 schreef:MyStuff schreef:trmuthert schreef:Gisteren gehoord op WFNN bij importeur Intercaves, de Tempest Batch 5 (waarschijnlijk de laatste in deze serie) komt begin september.
Bowmore Tempest Batch 5 alweer gesignaleerd in de winkel. Kwamen toch eerder uit dan verwacht...
Weet je dat zeker? Googlen levert namelijk niks op, terwijl je zou verwachten dat Batch 5 dan ook al wel online te bestellen is.

Tonny schreef:De Bowmore Legend gisteren geproefd. Wat een tegenvaller was dat? Niet te snappen dat ze daar zo een geweldig lekkere flessen uitbrengen, maar tegelijkertijd ook zo een boecht. Een hele afgevlakte smaak, helemaal niet rond en vol. Deed me wat denken aan graanjenever, maar om daar in de buurt voor te komen is het zelfs te plat. Had een vreemde geur en afdronk, maar kon het niet direct plaatsen.
Bowmore Legend is niet mijn favoriet maar alle waarde naar zijn geld hè. Als je 20 euro hebt en een islay wil hebben is dit een prima flesje toch? Alternatieven voor dezelfde prijs zijn Finlaggan en Ledaig en daarmee moet je hem vergelijken, niet met een Tempest ofzo.

avdboom schreef:Ik twijfel er aan om nog een Caol Ila Moch te proberen die ook geturfd en fis zou zijn, maar ben bang dat hij gaat tegen vallen t.o.v. deze (lees: teveel geturfd)... echter kom je daar alleen achter door proberen.... en ik ben natuurlijk wel nieuwschierig...
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: JvR en 10 gasten