Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Ik leef met je mee Bart! Erg goede littlemill!
0 x
MarkM schreef:Ik leef met je mee Bart! Erg goede littlemill!
heb nog een flesje, maar... die moet net als ik toch nog iets ouder worden
0 x
Bowmore Tempest Batch #1... killer Scotch...
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

HEBT sample 4.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
johan brugge schreef:HEBT sample 4.
killer Scotch II
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Voor jou misschien wel, maar niet voor mij. Ik krijg zo meteen nog een fatale overdosis sherry binnen. Dat kan niet goed komen.
EDIT: moet deze nog geturfd zijn, dan was het voor mij wel een killer scotch.
EDIT: moet deze nog geturfd zijn, dan was het voor mij wel een killer scotch.
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Vanmiddag nog even kort bij de open dag van Springbank langsgeWIPt en een Kilkerran WIP 6 bourbon en een Longrow 15 Madeira matured festivaleditie geproefd. Helaas was de voorraad flessen Longrow a £60 al uitverkocht en was de Springbank 21 festivalfles iets boven budget met £250.
0 x
Een héle mooie: een Springbank 1992 Single malt, Organic - Da 'Mhile - Vintage 06.1992 - Bottled 09.1999 - Age 7 years old -
Strength 58.6 % Vol.
Een echte "cracker"!
Strength 58.6 % Vol.
Een echte "cracker"!
0 x
-
DramdrummerTom
- Senior

Interessante dingen allemaal!
Rogier hoe is de WIP6 bourbon, beter dan de 5? Ik kijk er erg naar uit.
Zelf heb ik net mijn laatste drams Lagavullin 16 en Talisker 18 soldaat gemaakt. Twee klassiekertjes!
Rogier hoe is de WIP6 bourbon, beter dan de 5? Ik kijk er erg naar uit.
Zelf heb ik net mijn laatste drams Lagavullin 16 en Talisker 18 soldaat gemaakt. Twee klassiekertjes!
0 x
- Jeronimoss
- Senior

Vanavond op de tasting:
Clynelish 18.04.1997 - 07.04.2014 selected by TheBondingDram ea. Signatory UFC , 46% ( Prijs kwaliteit alweer een top clynelish ! 49 € @ thebondingdram.be )
Blair Athol 2003-2013 10y Hepburn's Choice , single cask , 46 % ( super afdronk, voor de rest gewoon goed)
Imperial 1995-2014 Asta Morris, cask 50147 , 52,4% ( zeer fruitig, waxy , oily , vol , ... my kinda whisky ! Flesje mee)
Bunnahabhain 2003-2014 , selected by TheBondingDram ea. Signatory Vintage, 58,8% ( zeer lekker , niet geturfd , sherry vatje , top!)
Caol Ila 2006-2014 selected by TheBondingDram en FlemishWhiskySociety, G&M , 56,5 % ( sherry + peat + Caol Ila = TOP!)
Ardmore 1992-2013 Auld Alliance , 51,3% ( alweer een TOP Ardmore '92 ! )
Flesjes mee van de Imperial '95 AM en de Caol Ila '06 G&M , beiden prijs kwaliteit toppers, die kwaliteit aan dergelijke prijs vind je niet vaak meer

Clynelish 18.04.1997 - 07.04.2014 selected by TheBondingDram ea. Signatory UFC , 46% ( Prijs kwaliteit alweer een top clynelish ! 49 € @ thebondingdram.be )
Blair Athol 2003-2013 10y Hepburn's Choice , single cask , 46 % ( super afdronk, voor de rest gewoon goed)
Imperial 1995-2014 Asta Morris, cask 50147 , 52,4% ( zeer fruitig, waxy , oily , vol , ... my kinda whisky ! Flesje mee)
Bunnahabhain 2003-2014 , selected by TheBondingDram ea. Signatory Vintage, 58,8% ( zeer lekker , niet geturfd , sherry vatje , top!)
Caol Ila 2006-2014 selected by TheBondingDram en FlemishWhiskySociety, G&M , 56,5 % ( sherry + peat + Caol Ila = TOP!)
Ardmore 1992-2013 Auld Alliance , 51,3% ( alweer een TOP Ardmore '92 ! )
Flesjes mee van de Imperial '95 AM en de Caol Ila '06 G&M , beiden prijs kwaliteit toppers, die kwaliteit aan dergelijke prijs vind je niet vaak meer

0 x
- totalatool
- Forum goeroe

DramdrummerTom schreef:Rogier hoe is de WIP6 bourbon, beter dan de 5? Ik kijk er erg naar uit.
Geen idee.
Ik ken de 5's niet, ken Kilkerran überhaupt nauwelijks, en deze kwam in zo'n plastic cupje...
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

HEBT sample 4. Ik heb ook bij deze gelijk de rest van het sample in mijn glas gegoten. Deze is veel te sherry-achtig voor mij en dus heeft het voor mij geen meerwaarde om nog wat te sparen voor later.
0 x
I_SPEY schreef:Een héle mooie: een Springbank 1992 Single malt, Organic - Da 'Mhile - Vintage 06.1992 - Bottled 09.1999 - Age 7 years old -
Strength 58.6 % Vol.
Een echte "cracker"!
Ken deze Springbank niet, maar heb wel net Springbank 10 ontdekt. Wat een feestje om die whisky te nosen en tasten.
On topic: m'n flesje Caol Ila 12 leeg geschonken. Heerlijke Islay, maar ik neig steeds meer naar Springbank, Ledaig en Ardmore als het gaat om Peat.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”