johan brugge schreef:Geert schreef:Vage shiiiiiit! Was ik gisteren bij de Gall & Gall op de Dam en raakte ik in gesprek met de verkoper, blijkt dezelfde persoon die in Amstelveen alles heeft opgekocht die ochtend in Amsterdam de laatste 2 flessen te hebben gekocht. Die wil blijkbaar alles voor zichzelf houden. Zo vervelend voor mezelf!
Ofwel zien we hier ineens een heleboel van die flessen op het forum die te koop worden aangeboden ...Misschien worden die flessen een paar jaar in een kast gestoken om dan met serieuze winst verkocht te worden. In ieder geval is het voor jou dikke shyte.
Brrr in het geval van die overpriced HP's weiger ik gewoon om er aan mee te doen. Ben wel erg verbaasd over het feit dat de Thor (en Loki) in een relatief korte tijd ineens zo explosief gestegen was in veilingprijs. Superlang zag je hem overal gewoon voor ongeveer de G&G retailprijs staan, zelfs meerdere keren in de aanbieding (had ik er toen dan toch maar eentje gekocht he?) en de laatste tijd val ik van de ene verbazing in de andere als ik zie wat er voor betaald wordt. Zijn ze soms in een populaire film of tv serie voorbij gekomen ofzo? Begon zelfs bijna te twijfelen om toch maar de Freya die hier om de hoek nog steeds te koop is te pakken, maar nee, ik heb soms toch nog principes.