heel omzichtig mee omspringen met deze, dit is geen simpele duif!
Notes binnen tegen 21u op maandag 12 mei, ik zet ze asap op het net, en van zodra ik het tijd vind, post ik de bekendmaking die avond

johan brugge schreef:Hopelijk is mijn verkoudheid tegen dit weekend al genezen, anders gaat het niet lukken vrees ik.
Matti schreef:Hmm, ik had even vooruit moeten kijken, proeven wordt hoogstwaarschijnlijk pas maandagavond
Pellie schreef:Beide notities om die tijd binnen Bart? Sample 2 en 2bis?? En moeten we vergelijkingen of verschillen tussen die 2 aan geven?
Yapi schreef:Pellie schreef:Beide notities om die tijd binnen Bart? Sample 2 en 2bis?? En moeten we vergelijkingen of verschillen tussen die 2 aan geven?
ja, liefst beide!
Kijk eens naar de gelijkenissen en de verschillen... 2 is wel absoluut de begindram, je kunt ze uiteraard wel zij aan zij neuzen hé...

Yapi schreef:Matti schreef:Hmm, ik had even vooruit moeten kijken, proeven wordt hoogstwaarschijnlijk pas maandagavond
Live, wat een leuke uitdaging!
turfsmurf schreef:Ik heb hem nu maar geproefd, omdat ik de komende dagen wellicht niet de kans heb om er rustig voor te zitten. Nu kon ik er wel rustig voor gaan zitten en dat werd beloond. Voor deze dram hoefde ik duidelijk minder moeite te doen om een tasting note te produceren dan voor HEBT-#1.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten