Matti schreef:Yay! Mooie inwijding voor m'n nieuwe blog. Kan ik mooi Bart verantwoordelijk maken voor de keuze van de te proeven whisky
Zag net idd je nieuwe blog via FB, met de review van de Whiskybroker Arran, gelijk opgeslagen in de favorieten!!
Matti schreef:Yay! Mooie inwijding voor m'n nieuwe blog. Kan ik mooi Bart verantwoordelijk maken voor de keuze van de te proeven whisky
Yapi schreef:nee Thijs en Matti, ga gerust jullie gang, ik verwerk dat eventueel wel in mijn artikel! Proficiat Matti trouwens met je Blog, ik vroeg me al af waar die bleefEr zitten zeker een paar leuke twists in, perfect blogvoer!

Kay schreef:[grammar nazi] HET vertaalslagje, niet DE[/grammar nazi]

Kay schreef:Ja, maar 'die' als verwijzing hoort bij 'de'. Bij 'het' hoort 'dat'. Maar OK, waar is de smiley met het off-topic bordje gebleven?Ik ben aan het mierenneuken, met tussen-n.

Matti schreef:Ghegheghe, mierenneuken is fijn.
Begrijp ik het goed dat het okee is om mijn notities al te posten voor de daadwerkelijke onthulling? Dan ga ik vanavond al even sample 1 proberen te duiden

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten