Lekker kruidige malternative wmv
Welke fles gedistilleerd (niet whisky) laatst verkregen ?
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Re: Welke fles gedistilleerd (niet whisky) laatst verkregen
Zuidam Korenwijn 1yo
Op het Pot Still Festival voor het eerst geproefd en toen goed bevonden, nu een flesje gekocht 
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Vandaag heb ik van m'n broer een fles Zacapa Solera 23 rum met twee glazen gekregen, meegenomen uit Panama. Ik ga hem missen, nu hij met z'n gezin emigreert en we net voor onbepaalde tijd afscheid genomen hebben, dus het was een cadeau met een kleine lading voor me.
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

totalatool schreef:Vandaag heb ik van m'n broer een fles Zacapa Solera 23 rum met twee glazen gekregen, meegenomen uit Panama. Ik ga hem missen, nu hij met z'n gezin emigreert en we net voor onbepaalde tijd afscheid genomen hebben, dus het was een cadeau met een kleine lading voor me.
Jeetje, dat is heftig. Sterkte ermee! Gaat die fles open of voor onbepaalde tijd in de kast?
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Willem vd K schreef:Jeetje, dat is heftig. Sterkte ermee! Gaat die fles open of voor onbepaalde tijd in de kast?
Nou ja, zo zwaar willen we er ook niet aan tillen, maar ja, m'n nichtje van zes en neefje van vier gaan ook, en natuurlijk m'n schoonzusje. We zullen ze best nog een of twee keer per jaar zien hoop ik, maar toch, het is wel even wat anders dan Utrecht-Delft.
De fles gaat zeker open! Het is dat ik vanavond zelf aan het pakken was voor anderhalve week Roemenië, anders was het nu al gebeurd.
Leeg gaat hij echter niet snel, ik wil hem zeker nog eens samen met m'n broer drinken.
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

totalatool schreef:De fles gaat zeker open! Het is dat ik vanavond zelf aan het pakken was voor anderhalve week Roemenië, anders was het nu al gebeurd.
Leeg gaat hij echter niet snel, ik wil hem zeker nog eens samen met m'n broer drinken.
Ik snap 't. Proost, dan maar
0 x
Gekregen: Loyaal Zeer Oude Genever van de Ooievaar. Ik ben echt een jenevern00b, dus het zal mij zeer benieuwen.
Gekocht: Damoiseau Rhum Vieux 1980. Een geboortejaarrum
. Ik heb hier een tijdje terug een sample van gehad en heb hem direct op de lijst gezet en nu dus gekocht.
Gekocht: Damoiseau Rhum Vieux 1980. Een geboortejaarrum
0 x
Een rijtje rums uit Mauritius (New Grove), om te bespreken op mijn blogje (Sugarcane Collection)
0 x
turfsmurf schreef:Gekregen: Loyaal Zeer Oude Genever van de Ooievaar. Ik ben echt een jenevern00b, dus het zal mij zeer benieuwen.
Even in Wageningen dat hoekje induiken dan, tijdens het Whiskyevent
0 x
JayDie schreef:turfsmurf schreef:Gekregen: Loyaal Zeer Oude Genever van de Ooievaar. Ik ben echt een jenevern00b, dus het zal mij zeer benieuwen.
Even in Wageningen dat hoekje induiken dan, tijdens het Whiskyevent
0 x
-
WhiteMonkey
- Top bijdrager

Wegens de heftige prijzen van whisky toch maar interesse ook naar andere dranken verlegd. Na al eerder een Tariquet Armangnac 8 yo gekocht te hebben, nu ook de 12 jarige versie aangeschaft. Er is ook nog een 15-jarige, die staat nog op het verlanglijstje.
0 x
Gekocht tijdens vakantie in Normandië:
Calvados le clos tassin 3 jaar
Calvados le clos tassin 15 jaar
Echter nog niet open gemaakt, maar tijdens de vakantie daar wel heerlijk genoten van het mooie streekproduct. Een zeer plesant drankje vind ik het!
Tinus
Calvados le clos tassin 3 jaar
Calvados le clos tassin 15 jaar
Echter nog niet open gemaakt, maar tijdens de vakantie daar wel heerlijk genoten van het mooie streekproduct. Een zeer plesant drankje vind ik het!
Tinus
0 x
Al een paar weken geleden, maar ik heb een Ron Mulata 8 gehaald. Vind het zelf wel een lekkere rum, en niet eens heel duur. Hoewel ik volgende keer wel een nog oudere wil nemen
.
0 x
-
liefmans
- Senior

Een fles chase vodka, de english oak smoked versie. Vloeibare gerookte ham/zalm.
0 x
Geproefd op WFNN en aangeschaft: Caroni 1999 Kintra.
0 x
Een fles Cigueña Carta rum.
Ik heb hem geproefd en hij is heerlijk vol van smaak, maar niet zo overdonderend als, bijvoorbeeld, een Appleton Rum of die van Kintra. Ook niet erg zoet, beetje droog zelfs, met een droppige afdronk. MIjn eerste indruk is positief.
Ik heb hem geproefd en hij is heerlijk vol van smaak, maar niet zo overdonderend als, bijvoorbeeld, een Appleton Rum of die van Kintra. Ook niet erg zoet, beetje droog zelfs, met een droppige afdronk. MIjn eerste indruk is positief.
0 x
Terug naar “Andere distillaten zoals Rum, Jenever, Calvados, Grappa, Cognac etc.”