(Jaja Yapi, ik heb hem
)

)

thijs100 schreef:Ik had nog niet eerder van Gordon & Company gehoord. Als ik hun website en het aantal bottelingen op Whiskybase zo zie zijn ze ook nog niet lang bezig. Wel een gokje dusBen benieuwd wat je er van vindt!
Pellie schreef:Via een omweg en wat duitse whiskyvrienden: een Ben Nevis 1996 MOS #12054
(Jaja Yapi, ik heb hem)
![]()
![]()
- ook een fles Dalmore 12yo en een fles Talisker 2000 DE bij zaten. 
rborghmans schreef:Littlemill 21 - 1992-2014 52.9% - The Whisky Mercenary

turfsmurf schreef:thijs100 schreef:Ik had nog niet eerder van Gordon & Company gehoord. Als ik hun website en het aantal bottelingen op Whiskybase zo zie zijn ze ook nog niet lang bezig. Wel een gokje dusBen benieuwd wat je er van vindt!
Ik denk niet dat ik ze binnenkort zal proeven omdat ik een flinke wachtrij heb staan. Op basis van de Littlemills die ik heb geproefd heb ik de brutale gok maar gewoon gewaagd. Ik vermoed dat de blogosphere (bestaat dat woord nog?) nog wel met proefnotities op de proppen gaat komen omdat Littlemill lekker hip is op het moment.
I_SPEY schreef:turfsmurf schreef:thijs100 schreef:Ik had nog niet eerder van Gordon & Company gehoord. Als ik hun website en het aantal bottelingen op Whiskybase zo zie zijn ze ook nog niet lang bezig. Wel een gokje dusBen benieuwd wat je er van vindt!
Ik denk niet dat ik ze binnenkort zal proeven omdat ik een flinke wachtrij heb staan. Op basis van de Littlemills die ik heb geproefd heb ik de brutale gok maar gewoon gewaagd. Ik vermoed dat de blogosphere (bestaat dat woord nog?) nog wel met proefnotities op de proppen gaat komen omdat Littlemill lekker hip is op het moment.
Misschien toch ook 'n beetje(flink!) aangezwengeld door onze vrienden van shop.whiskybase.com en dan met name door Menno?

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten