edwin1973 schreef:Heb gekozen voor de tip van soundwave 44,95 is echt lekker spul![]()
Heb ook de xo mogen proeven. Wat een snoepje is dat zeg![]()
Lekker he? Liquid Chocolate

edwin1973 schreef:Heb gekozen voor de tip van soundwave 44,95 is echt lekker spul![]()
Heb ook de xo mogen proeven. Wat een snoepje is dat zeg![]()
Harrie schreef:Even een iets meer algemene vraag over rum: zijn de 'bewaarcondities' vergelijkbaar met die van whisky? Niet in licht, hitte, rechtop, maanden/jaren houdbaar na opening, laatste kwart van de fles niet te lang meer laten staan maar voorrang geven bij het opmaken etc.?

Walend schreef:mss wat commerciel spul voor de meeste, maar de Bacardi Oakheart, vind ik zalig!!!!!!!!
zo zo heel de fles leegtutteren![]()
Verder laat ik soms ook bv goedkope rum een paar maanden trekken, met een door mezelf geselcteerde kruiden en planten melange
Willem vd K schreef:Walend schreef:mss wat commerciel spul voor de meeste, maar de Bacardi Oakheart, vind ik zalig!!!!!!!!
Verder laat ik soms ook bv goedkope rum een paar maanden trekken, met een door mezelf geselcteerde kruiden en planten melange
Je gaat wel erg ver om Oakheart een rum te noemen, hoor. Het is hooguit een rum-likeur. Kijk maar eens naar de ingredienten achterop de fles... Als ik het me goed herinner is het (blanke) rum, suiker, water, kruiden en een beetje kleurstof om 'm oud te laten lijken. Dat "oak" in Oakheart is best misleidend want volgens mij heeft die rum écht geen oak gezien. Puur kleurstof. Oh en 35% ABV![]()
Als mixer is'ie wel lekker! Zeker! En ik gooi wel eens een scheut door m'n appeltaart vulling, ook heerlijk. Maar puur? Nee, dankjewel.
Walend schreef:mss wat commerciel spul voor de meeste, maar de Bacardi Oakheart, vind ik zalig!!!!!!!!
Peter87 schreef:Walend schreef:mss wat commerciel spul voor de meeste, maar de Bacardi Oakheart, vind ik zalig!!!!!!!!
Is die Oakheart een beetje te vergelijken met Captain Morgan of is het iets heel anders?
Terug naar “Andere distillaten zoals Rum, Jenever, Calvados, Grappa, Cognac etc.”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten