Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo iedereen,
Ik ben een 33 jarige man woonachtig in de regio Mechelen.
Mijn ervaring met whiskey beperkte zich lange tijd tot Johnnie Walker en Jack Daniels. Sinds enkele jaren heb ik me gewaagd aan andere whiskeys en probeer ik te zoeken naar welke smaak mij het meeste ligt.
Zo ben ik bekend met Glenfiddich, Benriach, enkele Japanse Whiskeys en ben ik zeer te spreken over de Whiskey uit mijn streek....de Gouden Carolus.
Vandaag heb ik me een Glenglassaugh evolution aangekocht omdat deze een zoetere smaak zou hebben....inderdaad mijn voorkeur gaat meer naar het zoete.
Ik heb me voornamelijk ingeschreven op deze website om contact te leggen met mensen die veel ervaring hebben met whiskey en mij zouden kunnen helpen in mijn zoektocht om de juiste soorten Whiskey in mijn ,beginnende, collectie te vervoegen.
Ik ben een 33 jarige man woonachtig in de regio Mechelen.
Mijn ervaring met whiskey beperkte zich lange tijd tot Johnnie Walker en Jack Daniels. Sinds enkele jaren heb ik me gewaagd aan andere whiskeys en probeer ik te zoeken naar welke smaak mij het meeste ligt.
Zo ben ik bekend met Glenfiddich, Benriach, enkele Japanse Whiskeys en ben ik zeer te spreken over de Whiskey uit mijn streek....de Gouden Carolus.
Vandaag heb ik me een Glenglassaugh evolution aangekocht omdat deze een zoetere smaak zou hebben....inderdaad mijn voorkeur gaat meer naar het zoete.
Ik heb me voornamelijk ingeschreven op deze website om contact te leggen met mensen die veel ervaring hebben met whiskey en mij zouden kunnen helpen in mijn zoektocht om de juiste soorten Whiskey in mijn ,beginnende, collectie te vervoegen.
0 x
Re: Even voorstellen
Welkom! Hier kan ik je niet mee helpen, maar lees graag mee met je vragen/ de antwoorden hierop
0 x
- Dram The Man
- Top bijdrager

Welkom!
Je bent dus uit de streek van Mechelen.
Die Gouden Carolus is inderdaad niet slecht maar, voor mij persoonlijk, wel iets té zoet.
Nu gaat je voorkeur naar zoetere whisky's, maar probeer zeker eens andere cfr. geturfde, rokerige whisky's want daar zitten er pareltjes bij!
Die Gouden Carolus is inderdaad niet slecht maar, voor mij persoonlijk, wel iets té zoet.
Nu gaat je voorkeur naar zoetere whisky's, maar probeer zeker eens andere cfr. geturfde, rokerige whisky's want daar zitten er pareltjes bij!
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
Dram The Man schreef:Welkom!
Kan je me er enkele aanraden?
0 x
- Dram The Man
- Top bijdrager

Arminius schreef:Dram The Man schreef:Welkom!
Kan je me er enkele aanraden?
Ja hoor, hier enkele persoonlijke favorieten : Ardbeg Uigeadail, Ardmore Traditional Cask, Bowmore 100 Degrees Proof, Bowmore 10y Tempest, Caol Ila 12y, Lagavulin 16y, Laphroaig Quarter Cask, Talisker 18y.
Hier kan je al efkes mee weg hé?!
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
Welkom!
veel plezier op dit forum!
en vanaf nu mag je de schotse godendrank whisky noemen, en ierse of amerikaanse whiskey
veel plezier op dit forum!en vanaf nu mag je de schotse godendrank whisky noemen, en ierse of amerikaanse whiskey
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”