Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
andre8x8
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 587
Lid geworden op: 03 Mar 2012, 17:01

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor andre8x8 » 31 Mar 2014, 15:04

Zo, hier wordt ik even stil van.
Beterschap Piet!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2202
Lid geworden op: 14 Aug 2013, 15:50
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 31 Mar 2014, 15:48

Verschrikkelijk dit. Een voorspoedig herstel gewenst, Piet!
0 x
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
ElwinB
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 644
Lid geworden op: 05 Dec 2011, 17:10
Locatie: Leeuwarden

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor ElwinB » 31 Mar 2014, 16:28

Allemachtig. Wat een triest nieuws. Bedankt voor de update overigens, John.
Héél veel sterkte voor Piet en z'n vrouw Marijke!
0 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 31 Mar 2014, 18:33

Dat is toch even schrikken! Ik had niet gedacht dat het zo ernstig zou zijn. Ik heb Piet en zijn vrouw een paar jaar geleden ontmoet in Brugge en ik herinner mij hen als heel minzame mensen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat hij er niets aan over houdt zoals hemiplegie, apraxie, afasie of andere. Ik heb in een heel ver verleden nog mensen met een hersenbloeding helpen revalideren en ik weet maar al te goed hoe onvoorspelbaar zoiets is. Laten we hopen dat hij volledig herstelt.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Caledonians
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1103
Lid geworden op: 11 Jun 2011, 22:44

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Caledonians » 31 Mar 2014, 18:42

Tjee, heftig nieuws zeg! Heel veel sterkte en beterschap Piet!
0 x
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2107
Lid geworden op: 09 Feb 2014, 18:28
Locatie: Nijmegen
Contact:

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Mermur » 31 Mar 2014, 19:33

Een stuk ernstiger dan ik had verwacht. Heel veel beterschap gewenst, Piet.
0 x
Afbeelding

Irpel
Senior
Senior
Berichten: 180
Lid geworden op: 29 Dec 2012, 11:17
Locatie: Eijsden

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Irpel » 31 Mar 2014, 21:58

Bah dat is serieus slecht nieuws.
Veel beterschap gewenst Piet!
0 x
Afbeelding

Usquebaugh
Senior
Senior
Berichten: 130
Lid geworden op: 10 Jan 2014, 16:49

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Usquebaugh » 31 Mar 2014, 23:35

Heel veel sterkte en beterschap gewenst!
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Pellie » 01 Apr 2014, 01:16

Sjonge....ik lees dit nu allemaal pas :shock: .....schrik er van!
Ook namens mijn kant: sterkte en hopen op een goed herstel!
0 x

Gebruikersavatar
Deunemans
Senior
Senior
Berichten: 188
Lid geworden op: 22 Mar 2011, 16:03
Locatie: Harkstede

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Deunemans » 01 Apr 2014, 13:53

Zo, wat een naar bericht. Een hersenbloeding is niet zomaar iets. Ik wens Piet en zijn vrouw alle kracht toe om te komen tot een goed herstel. Zet hem op Piet!
0 x
Afbeelding

MarkM
Senior
Senior
Berichten: 178
Lid geworden op: 25 Apr 2011, 17:21

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor MarkM » 01 Apr 2014, 15:56

Heel veel sterkte en beterschap gewenst Piet!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
p_froes
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 566
Lid geworden op: 03 Aug 2009, 14:56
Locatie: Rotterdam

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor p_froes » 01 Apr 2014, 20:41

sh..! Dat is zeker even schrikken. Beterschap Piet.
0 x
Life is too short to drink bad whisky

Gebruikersavatar
Matje
Senior
Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: 10 Jul 2013, 22:11
Locatie: Culemborg

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Matje » 01 Apr 2014, 21:44

Vreselijk om te horen. Ik hoop dat hij snel herstelt en er niks aan over houdt.

Beterschap!
0 x

Gebruikersavatar
Nederland-paraat
Senior
Senior
Berichten: 252
Lid geworden op: 17 Sep 2013, 18:47

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Nederland-paraat » 01 Apr 2014, 22:52

Veel sterkte en beterschap, ook richting de familie.
0 x

Gebruikersavatar
Sietseus
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 194
Lid geworden op: 16 Jul 2010, 12:27

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Sietseus » 02 Apr 2014, 11:47

Jeetje, wat heftig zeg! Ik hoop dat Piet zich hier doorheen slaat en zijn gezondheid herwint! Sterkte!
0 x


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten