Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2737
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 30 Mar 2014, 20:18

JayDie schreef:Nu is iets meer duidelijk.

Bedankt voor de update.

JayDie schreef:Ik heb Piet z'n vrouw de steun en medeleven vanuit het forum betuigd.

Thanks!

JayDie schreef:Heftig; veel sterkte en beterschap gewenst!

.....
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Gebruikersavatar
Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1304
Lid geworden op: 23 Jan 2013, 15:34
Locatie: Leusden

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 30 Mar 2014, 20:23

JayDie schreef:
whiksy schreef:Is er al iets te melden over hoe het met Piet gaat?

Vandaag de vrouw van Piet gesproken. Kon haar nu pas bereiken. Ik heb haar ook gevraagd in hoeverre ik in detail mag treden.

Vorige week woensdag is Piet getroffen door een hersenbloeding. De dagen erna was hij niet tot nauwelijks aanspreekbaar. Van de VBT of het Forum wist hij eigenlijk weinig meer... Toen was nog onduidelijk of en hoe verder, opereren of niet.

Nu is iets meer duidelijk. Piet is weer aanspreekbaar, maar zijn geheugen is flink aangetast. Hij moet nog in het ziekenhuis blijven, want het blijkt dat hij een of andere bacterie door zijn hele lichaam heeft. Hij moet geopereerd worden aan zijn hart, maar dat kan pas als hij voldoende sterk is, ook ivm die bacterie.

Ik heb Piet z'n vrouw de steun en medeleven vanuit het forum betuigd.

Heftig; veel sterkte en beterschap gewenst!

Wauw, wat ernstig... Laten we met z'n allen duimen voor een spoedig (en volledig) herstel!
0 x
BAM! - ook op Facebook

Gebruikersavatar
Tomh
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1271
Lid geworden op: 16 Mar 2014, 12:45
Locatie: Nijmegen

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Tomh » 30 Mar 2014, 20:29

Poeh! Dat is niet niks! :domdom
Hopen dat hij snel weer op knapt!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor henri » 30 Mar 2014, 20:32

da's inderdaad allemaal wel heftig,
hopen en duimen dat de behandeling en herstel allemaal voorspoedig zullen verlopen voor piet en voor zijn vrouw
0 x
Afbeelding

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Harrie » 30 Mar 2014, 20:39

Oe, heavy. Veel sterkte voor Piet en zijn vrouw.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1657
Lid geworden op: 05 Mei 2012, 00:58
Locatie: Den Haag
Contact:

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 30 Mar 2014, 21:00

Bedankt voor de update John, wat een heftig nieuws. Piet en Marijke, heel veel sterkte!
0 x

Gebruikersavatar
Banzai
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1136
Lid geworden op: 27 Apr 2013, 22:00
Locatie: Kessel-Lo (Leuven)
Contact:

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Banzai » 30 Mar 2014, 21:14

Pffff, da's serieus kl**e. Hopelijk snel er weer bovenop, Piet! We duimen voor je.
0 x
Malt Monkeys Whiskyclub Leuven
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Yapi » 30 Mar 2014, 21:49

wow, ben serieus beduusd...

Veel beterschap, nogmaals!
0 x
Afbeelding

vmk
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 819
Lid geworden op: 08 Feb 2012, 13:38
Locatie: Noord Brabant

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor vmk » 30 Mar 2014, 22:01

Veel beterschap Piet!
0 x

Gebruikersavatar
I_SPEY
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2550
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 17:21
Locatie: Rotterdram

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor I_SPEY » 30 Mar 2014, 22:07

Bedankt voor het laatste nieuws, John en ik hoop oprecht dat Piet herstelt en wens z'n vrouw Marijke veel sterkte!
0 x
Afbeelding
René - Friend of Ardbeg - Caol Ila - Lagavulin - Laphroaig and many Others
"Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing!"

whiksy
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 839
Lid geworden op: 26 Jun 2013, 20:05

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor whiksy » 30 Mar 2014, 23:32

Jee, erg heftig. Sterkte aan Piet en zijn familie gewenst en hopelijk een voorspoedig herstel.

Bedankt John.
0 x

Gebruikersavatar
-Roy-
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 748
Lid geworden op: 14 Okt 2013, 08:09

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor -Roy- » 31 Mar 2014, 08:51

Dat is niet mis. Een tijd geleden had een collega iets gelijkaardigs. Hij heeft best een tijd moeten revalideren, maar er is gelukkig weinig blijvend beschadigd. Ondertussen is hij weer aan het werk.
0 x

Tomcat
Senior
Senior
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 Jun 2013, 21:46

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Tomcat » 31 Mar 2014, 09:19

Jemig, dat is heftig nieuws.
Piet, ik wens jou en de jouwen alle sterkte toe voor de komende periode van hopelijk voorspoedig en volledig herstel. Beterschap!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2444
Lid geworden op: 08 Jun 2011, 13:59

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor totalatool » 31 Mar 2014, 10:07

Wow. Ook van mijn kant heel veel sterkte en beterschap gewenst!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Otje
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 934
Lid geworden op: 05 Jan 2013, 20:13
Locatie: Veendam

Re: Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)

Ongelezen berichtdoor Otje » 31 Mar 2014, 10:18

Wat een verschrikkelijk nieuws. Hopelijk herstel je wat snel, Piet. Sterkte!
0 x
Afbeelding
I'd rather drink from the grain than the grape...


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten