JayDie schreef:Soundwave schreef:Matti schreef:57%? Dat lijkt me toch niet? Bladnoch kan ik inkomen, maar als deze 57% is dan is dat de eerste keer dat de bellentest er ruim 6% naast zit...
Tikfout, moet 51,7% zijn ipv 57,1% (zie whiskybase)
Klopt, excuses. Respect voot Piet, het is heel wat werk. Zeker gezien ik zelf ook niet weet wat het is, of alles klopt, info moet zoeken.
Je hebt het goed gedaan hoor, John
Ik kan het me inbeelden dat heel wat werk vergt om alles te verzamelen en correct te publiceren.

Niet te geloven! Geen notes ingeleverd wegens een zware verkoudheid. Kan me wel voor mn kop slaan, want bij de eerste slok dacht ik direct; fruitbasket!!!! Lijkt erg op Bladnoch. Toch durfde ik het niet aan, en zo zie je maar. Ik heb gelukkig nog ruim driekwart sample die ik mooi head-to-head ga zetten tegen mn Kintra Bladnoch. Ik vond het bovenal een erg vriendelijke whisky en voor deze prijs zeker een mogelijke kandidaat voor de kast. Ik zal na deze VBT er eens goed voor gaan zitten 
Tegelijk, natuurlijk kunnen bepaalde notes als storende off-notes blijven gelden. Dan heeft blijven proeven geen zin, tenzij je gaat voor een acquired taste...