28/30 mar 2014: Whisky Festival Noord-Nederland, Groningen
Re: 28/30 mar 2014: Whisky Festival Noord-Nederland, Groning
Ook maar even kaarten besteld voor de beginnersproeverij, heb zelf nog veel te leren maar heb ook iemand bij me die dat nog nooit gedaan heeft, dus leek hem wel leuk. Ach ja en als je dan toch met z'n 2 gaat! 
0 x
- WhiskyWerner
- Senior

OmeAnne schreef:Wie gaat er op de zaterdagmiddag? Op Werner na dan, want die gaat alle sessies, dus die zie ik daar wel!
Overigens, kun je voor de herkenbaarheid beter even op Werners site kijken (en dat is niet om meteen reclame te maken) maar die foto daarop is wat groter en dat is best wel een herkenbare kop!![]()
Heb net kaarten besteld voor zaterdagmiddag, viel nog niet mee om iemand mee te krijgen!
Haha. Mooi man. Ik zal vrijdag alvast de hele kerk scouten, zodat ik je zaterdag een paar parels kan aanwijzen. Kijk er naar uit je even weer te spreken! Oant sneon!
0 x
Ik moet het dit jaar helaas aan me voorbij laten gaan... Doordat ik vrijwel altijd in het weekend werk, moet ik dit soort dingen helaas aan me voorbij laten gaan.
Erg jammer, maar het is niet anders!
0 x
- WhiskyWerner
- Senior

Helaas Elwin, Ik zal de honneurs voor je waarnemen. 
0 x
Ik ben er zaterdagavond. Nog meer forummers dan aanwezig?
0 x
ElwinB schreef:Ik moet het dit jaar helaas aan me voorbij laten gaan... Doordat ik vrijwel altijd in het weekend werk, moet ik dit soort dingen helaas aan me voorbij laten gaan.
Jammer .... Misschien in Leiden of Den Haag ... of leeuwarden

0 x
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources" ( A. Einstein )
http://www.whiskygirl.nl
Harrie schreef:Ik ben er zaterdagavond. Nog meer forummers dan aanwezig?
Moi!
0 x
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources" ( A. Einstein )
- WhiskyWerner
- Senior

Harrie schreef:Ik ben er zaterdagavond. Nog meer forummers dan aanwezig?
+1
0 x
Ik ben er zaterdagmiddag, zal er voor zaterdagavond wel uit gegooid worden!
Al verwacht ik wel dat ik dan ook genoeg gehad heb....
Heb er zo verrekte veel zin in, de hele week al trouwens! hahaha
Al verwacht ik wel dat ik dan ook genoeg gehad heb....
Heb er zo verrekte veel zin in, de hele week al trouwens! hahaha
0 x
Femke schreef:ElwinB schreef:Ik moet het dit jaar helaas aan me voorbij laten gaan... Doordat ik vrijwel altijd in het weekend werk, moet ik dit soort dingen helaas aan me voorbij laten gaan.
Jammer .... Misschien in Leiden of Den Haag ... of leeuwarden
Ja, wie weet! Ik hoop het
Had graag komend weekend even wat forummers de hand geschud!
0 x
- WhiskyWerner
- Senior

Zoals het nu lijkt, komt er op 18 oktober een (klein) festival in Leeuwarden. Het staat nog in de kinderschoenen, het is al vaker georganiseerd, maar zonder al te veel succes wegens gebrek aan publiciteit. Dit keer organiseer ik ook mee, dus nu moet het wel gaan lukken....*ahem*
Wat zouden jullie liefhebbers willen zien op een festival naast de gebruikelijke standhouders? Misschien een nieuw draadje hier voor? JayDie? Matti?
Wat zouden jullie liefhebbers willen zien op een festival naast de gebruikelijke standhouders? Misschien een nieuw draadje hier voor? JayDie? Matti?
0 x
Hoe doen jullie dat eigenlijk op zo'n festival?? Notitieboekje bij je welke whiskies je hebt geproefd en maak je daar dan ook een uitgebreide notities over, of maak je een foto van het etiket?
Als er morgenmiddag iemand een beetje als een noob voorbijloopt is de kans groot dat ik het ben! Hahahaha
Als er morgenmiddag iemand een beetje als een noob voorbijloopt is de kans groot dat ik het ben! Hahahaha

0 x
- WhiskyWerner
- Senior

OmeAnne schreef:Hoe doen jullie dat eigenlijk op zo'n festival?? Notitieboekje bij je welke whiskies je hebt geproefd en maak je daar dan ook een uitgebreide notities over, of maak je een foto van het etiket?
Ik maak meestal een foto van het etiket. Maar ook lang niet altijd. Echte notes kun je toch niet echt nemen, daar moet je echt even voor gaan zitten. Zoek iemand op die je kent en ga lekker samen proeven. Voordat je gelijk begint met proeven, maak eerst even een rondje, besluit in welke hoek je het wilt zoeken, en proef eerst waar je echt nieuwsgierig naar bent of wat nog op je verlanglijst staat. Pas later proef ik de "extraatjes" of de peaty whiskies.
0 x
Mijn zwager heeft een kaartje over voor zaterdagavond. Iemand interesse? Gewoon tegen kostprijs of een flesje whisky.
0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”