HWF Virtuele Blind Tasting-5: Sample-2 (10 t/m 17 maart)
Re: HWF Virtuele Blind Tasting-5: Sample-2 (10 t/m 17 maart)
Notities bij Peat z'n postvakje afgegeven 
0 x
- Dutch-Drammer
- Senior

Mijn notities zijn aan Peat verstuurd,
ik ben benieuwd of ik een beetje in de buurt kom
ik ben benieuwd of ik een beetje in de buurt kom
0 x
Zo, in extremis nog m'n notes ingestuurd. Nog maar net kunnen proeven.. drukke week achter de rug. Hopelijk volgend sample wat rustiger proeven.
Wel alweer een zéér specifieke gok gedaan. Wie niet waagt, niet wint!
Laat de notes maar komen!
Wel alweer een zéér specifieke gok gedaan. Wie niet waagt, niet wint!
Laat de notes maar komen!
0 x
Ook last minute m'n notities ingestuurd en ook een hele specifieke gok gemaakt. Ben zeer benieuwd naar de bevindingen van de anderen 
0 x
HWF VBT-5: Sample-2: De panelproefnotities zijn gepubliceerd
*******************************************************************************************************************************
De panelproefnotities (36) zijn gepubliceerd in het eerste bericht van dit onderwerp.
Als je een score hebt toegekend graag die zelf even aanklikken in de poll.
*******************************************************************************************************************************
De panelproefnotities (36) zijn gepubliceerd in het eerste bericht van dit onderwerp.
Als je een score hebt toegekend graag die zelf even aanklikken in de poll.
Laatst gewijzigd door Piet op 18 Mar 2014, 15:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Nagekomen
Reden: Nagekomen
0 x
Piet (Peat voor whisky-intimi)
Tip: Hier staat hoe je een Avatar instelt, hier hoe je een Whiskybase collectie in je Onderschrift zet, en hier registratie van je IWS lidmaatschap.
Tip: Geef even aan in welke regio je woont.
Tip: Hier staat hoe je een Avatar instelt, hier hoe je een Whiskybase collectie in je Onderschrift zet, en hier registratie van je IWS lidmaatschap.
Tip: Geef even aan in welke regio je woont.
Mooi sample vond ik. Lekker vol, veel bourbonvat invloed, heel wat meloen ook. Njammie
0 x
Wat denken we weer veel verschillende kanten op met z'n allen. Opvallend dat veel mensen het over een Lowlander hebben. Hoewel ik dat moutige en florale ook wel in mijn notitie had staan, heb ik dat eigenlijk niet overwogen.
0 x
Grappig, Lowlander vind ik wel logisch. Ik noem in mijn notitie Imperial (geen Lowlander, ik weet het), maar hij deed me ook denken aan Bladnoch. Littlemill schoot wel door mijn gedachten, maar ach, die zat er vorige keer al bij. Daarom denk ik dat Piet die nu heeft overgeslagen 
0 x
-
jonker8011
- Senior

Tsja, dat bloemige was wel een karakteristiek voor Lowlander, maar er zat toch duidelijk iets sterk kruidigs in vond ik. Vandaar dat ik maar buiten de (Schotse) grens dacht.
Als het lowlands is, moet het wel bladnoch zijn denk ik, want littlemill/rosebank/glenkichie/auchentoshan zie ik echt niet zoiets maken...
Als het lowlands is, moet het wel bladnoch zijn denk ik, want littlemill/rosebank/glenkichie/auchentoshan zie ik echt niet zoiets maken...
0 x
- WhiskyWerner
- Senior

Lowlander zie ik ook niet gebeuren, maar buiten de grenzen had ik nog niet gedacht. Waarom ook niet. We'll see...
0 x
Voor een lowlander vond ik hem iets te vol en te weinig gras/graan/ delicaat/..., al kan dat wel gemaskeerd worden met een actief bourbon vat natuurlijk..
Spannend in ieder geval.
Spannend in ieder geval.
0 x
Zo, ik heb met met een uiterste wilsinspanning weerhouden van het bekijken van de notities. Zojuist die van mij doorgestuurd aan Peat, dus nu mag ik 
Verhuizen blijkt toch iets inspannender dan ik dacht, vandaar dat ik nu nog met een half glas en wat haastig gepende notities voor me zit
Verhuizen blijkt toch iets inspannender dan ik dacht, vandaar dat ik nu nog met een half glas en wat haastig gepende notities voor me zit
0 x
Matthijs, whiskynerd.
heb hem net weer ingeschonken, kan idd perfect een japanner zijn ook! Misschien een vleugje lijm?
Al zweer ik er bij dat ik ook daar nooit ervaring in zal hebben, dus zo'n blinds gaan altijd verrassend zijn voor mij. Blijf hem wel erg fruitig vinden. Ik heb hem niet naast een Strathmill Asta Morris gezet, maar daar heeft ie echt veel van weg. Vandaar, ik denk dat 1/4 van de Schotse distilleerderijen, met het juiste Bourbon vat, dit kunnen maken... alleen erg uitzonderlijk.
Al zweer ik er bij dat ik ook daar nooit ervaring in zal hebben, dus zo'n blinds gaan altijd verrassend zijn voor mij. Blijf hem wel erg fruitig vinden. Ik heb hem niet naast een Strathmill Asta Morris gezet, maar daar heeft ie echt veel van weg. Vandaar, ik denk dat 1/4 van de Schotse distilleerderijen, met het juiste Bourbon vat, dit kunnen maken... alleen erg uitzonderlijk.
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-5”