Kay schreef:O, jij ook al? Ik geloof dat meer mensen hier heel kortstondig dat soort voornemens hebben![]()
Oeh die 60-jarige ziet ook wel heel verleidelijk uit.
(ik dacht er evem over om deze zin te veranderen, gelukkig weten jullie dat het over whisky gaat)
hahaha, eigenlijk is juist je toevoeging reden tot doordenken
Overigens ontdekte ik gisteravond toen ik het sampleflesje wegzette ineens dat hij wat vochtig was en naar whisky rook. De wax sealing is dus blijkbaar niet helemaal goed gegaan! Niet dat het flesje ineens leeg was, maar toch niet iets wat je wil hebben bij een 3cl sampletje van deze categorie. Gelijk even gemaild met Master of Malt en ze reageerden heel aardig en correct en boden gelijk aan om een nieuw sample op te sturen of mijn geld terug te storten. Misschien voor sommigen een vanzelfsprekendheid, maar ik vind het toch wel heel netjes van ze.
edit: inmiddels hebben ze mij zelfs gebeld om e.e.a. af te ronden en kan ik over 2 dagen een 2e sample verwachten. Kan ik er eentje proeven en van de ander een filmpje maken hoe ik het door de Fernandes mix om alle whiskyfanaten over de wereld te trollen hahaha
just kidding