HWF Virtuele Blind Tasting-5: Sample-1 (3 t/m 10 maart)
Re: HWF Virtuele Blind Tasting-5: Sample-1 (3 t/m 10 maart)
Voor een goed begrip, de notes komen vanavond online he?! Ben benieuwd. Mega specifieke gok gedaan, beetje int wilde weg 
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

BWhisky schreef:Voor een goed begrip, de notes komen vanavond online he?! Ben benieuwd. Mega specifieke gok gedaan, beetje int wilde weg
Laat je maar volledig gaan hoor
0 x
Ik ben vanavond pas laat thuis, dus de wordcloud komt er dan ook bij.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Leuk, ben heel benieuwd wat de resultaten gaan zijn!
Frank
Frank
0 x
Onderwerp: HWF VBT-5: Sample-1: De panelproefnotities zijn g
*******************************************************************************************************************************
De panelproefnotities (36) zijn gepubliceerd in het eerste bericht van dit onderwerp.
Als je een score hebt toegekend graag die zelf even aanklikken in de poll.
*******************************************************************************************************************************
De panelproefnotities (36) zijn gepubliceerd in het eerste bericht van dit onderwerp.
Als je een score hebt toegekend graag die zelf even aanklikken in de poll.
0 x
Piet (Peat voor whisky-intimi)
Tip: Hier staat hoe je een Avatar instelt, hier hoe je een Whiskybase collectie in je Onderschrift zet, en hier registratie van je IWS lidmaatschap.
Tip: Geef even aan in welke regio je woont.
Tip: Hier staat hoe je een Avatar instelt, hier hoe je een Whiskybase collectie in je Onderschrift zet, en hier registratie van je IWS lidmaatschap.
Tip: Geef even aan in welke regio je woont.
Ah, oeps! Ik sta er nog niet tussen Piet, ik heb per ongeluk mijn proefnotitie ingestuurd onder de titel HWF VBT-5 sample #6, maar het gaat daadwerkelijk om Sample #1. Zou ik er alsnog bij gezet kunnen worden? Mijn dank zal groot zijn
. Dan kan ik zo beter meepraten 
0 x
Vrij gelijklopend weer. Appel peer vanille komen vaak terug en vrijwel iedereen vindt het een 'degelijke' basis whisky zie ik. Benieuwd naar wat het is maar zal niet in mn kast komen te staan
0 x
C C K schreef:Dan kan ik zo beter meepraten
Praten dan maar
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Oeiii dit had ik toch anders gehoopt haha ik zit er denk ik kei en keihard naast dit keer als ik de gokjes van anderen lees
Laatst gewijzigd door Soundwave op 10 Mar 2014, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Piet schreef:C C K schreef:Dan kan ik zo beter meepraten
Praten dan maar
Ah bedankt! Tja inderdaad gaat het aardig gelijk op. Hoewel ik er toch iets enthousiaster van werd dan de meeste lijkt het (samen met Kay dan
!
0 x
Soundwave schreef:Oeiii dit had ik toch anders gehoopt haha ik zit er denk ik kei en keihard naast dit keer als ik de hokjes van anderen lees
Tsja met die Clynelish/Littlemill hype/indoctrinatie die hier al maanden gaande is...
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Piet schreef:Soundwave schreef:Oeiii dit had ik toch anders gehoopt haha ik zit er denk ik kei en keihard naast dit keer als ik de hokjes van anderen lees
Tsja met die Clynelish/Littlemill indoctrinatie die hier al maanden gaande is...
Ja precies, daar was ik dus ook bang voor. Had zoiets van als het er eentje is dan zullen er nog minstens 10 zijn die in die richting denken, maar bepaald niet dus. Vond hem serieus behoorlijk in de buurt van de Clynelish 14yo zitten en kreeg toen wat last van tunnelvisie, maar we zullen nog maar even afwachten voordat ik nu al teveel conclusies ga trekken. Interessant trouwens dat jij Littlemill noemt Piet, aangezien ik het daar niet over had
0 x
ja, C C K, ik ben wel erg benieuwd naar je review van sample II om eerlijk te zijn! Zal je daarna vertellen waarom!
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Wat mij vooral opvalt is dat er aantal mensen denken dat het een sherry refill betreft en anderen dan weer bourbon. Daar ben ik toch zeer benieuwd naar.
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-5”