rizzx schreef::o
over een periode van 2 jaar, right?
.Kay schreef:Ardbeg Galileo
.....
Talisker 1999 Distillers Edition (2x)

C C K schreef:Nu ben ik toch best nieuwsgierig. Tot nu toe begrijp ik eigenlijk alle flessen die je aanschaft in de monster-aankopen die de laatste tijd langskomen op het forum. Alleen deze keer ben ik toch benieuwd. Niet dat er uitleg moet zijn voor aankopen hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig. So here goes
![]()
Vanwaar de Laphroaig QA cask, deze wordt toch overal zeer matig ontvangen?
De Dalmore cigar malt, is die niet een beetje te prijzig voor wat je krijgt?
Ben dus eigenlijk vooral benieuwd of je alle malts eerst proeft voordat je ze koopt![]()

C C K schreef:rizzx schreef::o
Hahahah, ik zou even terugkijken in deze thread. Dit is nog een zeer bescheiden aankoop van Kay, gezien het aantal flessen lijkt het me dat hij hier een week voor nodig heeft gehad.
totalatool schreef:C C K schreef:rizzx schreef::o
Hahahah, ik zou even terugkijken in deze thread. Dit is nog een zeer bescheiden aankoop van Kay, gezien het aantal flessen lijkt het me dat hij hier een week voor nodig heeft gehad.
Haha, ja, ik denk dat er heel wat meer mensen zijn die vol verbazing kijken naar Kay's lijstjes. Overigens ben ik er daar zelf ook één van, maar bij mij is het ook inmiddels de vraag of het niet neigt naar kwantiteit boven kwaliteit. Ik zou een dergelijk budget vermoedelijk uitgeven aan veel minder flessen.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten