Alwin schreef:Ik wil ook wel meedoen als het nog mogelijk is, ook al zijn mijn smaak en proefnotities heel miniem.
swakken schreef:Ik wil ook wel mee doen.
Mooi.
Jullie staan er bij en kunnen nu ook bij de Betaal info. Graag in de komende dagen betalen.
Tevens even je NAW-gegevens naar Peat.
Teller nu op 38 (max.42) dus in elk geval over de minimum kritische massa






Laatste wat ik begreep was dat zelfs nog niet alles binnen was? (maar dat je al wel de volgorde bepaald had)

