Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
Ik vind hem anders wel redelijk aan de prijs moet ik zeggen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

johan brugge schreef:Ik vind hem anders wel redelijk aan de prijs moet ik zeggen.
Heb even in mn lijst nagezocht en ik heb hem inderdaad voor een 40 euro goedkoper gekocht in 2012. Maar voor deze kwaliteit en het feit dat er maar 78 flesjes van zijn gebotteld vind ik de prijs nog alleszins redelijk.
0 x
Net nog 2 van deze besteld...
ik vermoed dat ze wel okee zullen zijn. Toch een mooie score na 16 ratings. En zowel voor Clynelish als Littlemill geldt dat ik over algemeen gelijk of hoger scoor dan whiskybasescoregemiddelde, vooral omdat ik het ZOOOO lekker vind
http://www.whiskybase.com/whisky/44882/ ... h-1996-sms
ik vermoed dat ze wel okee zullen zijn. Toch een mooie score na 16 ratings. En zowel voor Clynelish als Littlemill geldt dat ik over algemeen gelijk of hoger scoor dan whiskybasescoregemiddelde, vooral omdat ik het ZOOOO lekker vind
http://www.whiskybase.com/whisky/44882/ ... h-1996-sms
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

YES ! ! Net bericht gekregen dat deze Bowmore 1989 The Whisky Agency nog in voorraad is (de laatste fles) EN de eigenaar van de shop houdt hem voor mij aan de kant. Me happy.

0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

Iemand hier die ervaring heeft met deze botteling: Glendronach 20yo 1993/2013 (59.1%, OB for Abbey Whisky, Oloroso Sherry Butt, C#33, 592 Bts.)? Krijgt zeer goede waarderingen op Whiskybase en is niet eens gek geprijsd als je vergelijkt met de '93 uit batch 9. Of is er iemand die al ervaring heeft met bestellen bij Abbey Whisky? Zit er sterk aan te denken deze te bestellen namelijk...
0 x
Caledonians schreef:Iemand hier die ervaring heeft met deze botteling: Glendronach 20yo 1993/2013 (59.1%, OB for Abbey Whisky, Oloroso Sherry Butt, C#33, 592 Bts.)? Krijgt zeer goede waarderingen op Whiskybase en is niet eens gek geprijsd als je vergelijkt met de '93 uit batch 9. Of is er iemand die al ervaring heeft met bestellen bij Abbey Whisky? Zit er sterk aan te denken deze te bestellen namelijk...
Ik heb op FB begrepen dat het een dijk van een whisky is. Abbey is ook betrouwbaar, dus niets houdt je tegen....wat mij betreft dan
0 x
Binnenkort komt er een Isle of Jura 1989 van Wees.
Wat mij betreft heerlijk gelaagde en geturfde whisky.
Wat mij betreft heerlijk gelaagde en geturfde whisky.
0 x
Binnenkort een weekendje naar Wenen. Maar alvast een paar flessen Springbank Gaja Barolo bij Potstill besteld, mooie aanbieding 

0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Ik heb toch maar een flesje Arran Millennium Casks opzij laten zetten. Ik hoop ooit in de verre toekomst een dram daarvan te kunnen drinken met een zoon of dochter, en te weten dat die whisky gedistilleerd is in zowel mijn als zijn/haar millennium.
Daarnaast heb ik ook nog een fles Longmorn 1996 vat 72319 apart laten zetten.
Daarnaast heb ik ook nog een fles Longmorn 1996 vat 72319 apart laten zetten.
0 x
Bij de gall nu een aberlour 10 voor 20 euro. Is dat de moeite waard of weggegooid geld?
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Qtinn schreef:Bij de gall nu een aberlour 10 voor 20 euro. Is dat de moeite waard of weggegooid geld?
Nette prijs, en voor het geld val je je daar geen buil aan.
0 x
Qtinn schreef:Bij de gall nu een aberlour 10 voor 20 euro. Is dat de moeite waard of weggegooid geld?
Die zal je vast lekker smaken! Werd bij ons bij een proeverij erg gewaardeerd.
0 x
Ik zit er sterk aan te denken om een Bruichladdich Peat te gaan halen. Ik heb nog maar een paar Bruichladdich's geproefd en vind ze allemaal wel leuk, maar niet heel bijzonder, maar de Port Charlotte Peat Project vind ik dan weer wel geniaal.
Kent iemand ze misschien allebei? Waarin verschillen deze twee whisky's (behalve in prijs)? Is de ene meer geturfd of hebben Bruichladdich en Port Charlotte sowieso vrij verschillende smaken?
Kent iemand ze misschien allebei? Waarin verschillen deze twee whisky's (behalve in prijs)? Is de ene meer geturfd of hebben Bruichladdich en Port Charlotte sowieso vrij verschillende smaken?
0 x
-Roy- schreef:Ik zit er sterk aan te denken om een Bruichladdich Peat te gaan halen. Ik heb nog maar een paar Bruichladdich's geproefd en vind ze allemaal wel leuk, maar niet heel bijzonder, maar de Port Charlotte Peat Project vind ik dan weer wel geniaal.
De Peat Project is zwaarder geturft en heeft wat minder het typisch fruitige van Bruichladdich wat de Peat weer wel meer heeft. Zijn behoorlijk verschillend en persoonlijk vind ik de Bruichladdich Peat iets lekkerder.
0 x
Bedankt Otje. Ik vind de Peat Project al niet eens zo heel erg getufd (ik ben erg benieuwd naar Octomore, maar die vind ik toch wel erg duur), maar ik zal ik andere wel eens halen. Met een beetje geluk is hij er ook in het klein. Ik zou ze ook allebei kunnen halen...
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”