Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
- Jeronimoss
- Senior

Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Ik heb mezlef net een Chivas Regal 12 ingeschonken. Eens wat anders.
0 x
Een deel van een sample Mortlach 10 yo 2003 The Ultimate Selection Cask 800221 46%. Mijn eerste Mortlach, best lekker. Vettige / romige smaak. 

0 x
begonnen met een amrut
nu bowmore 15yo darkest
straks waarschijnlijk nog een kleine greep uit de van wees of uit de kintra
nu bowmore 15yo darkest
0 x
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

vmk schreef:Caledonians schreef:Zometeen na twee drukke werkdagen met lange reistijden eerst maar eens een glaasje Littlemill 20yo 1992/2012 (54.8%, Archives, Bourbon Hogshead, C#44, 339 Bts.) inschenken!
Een geweldige Littlemill, de beste die ik tot nu toe op heb.
Wederom weer een erg lekkere Littlemill inderdaad! Bizar hoe een distillery die bekend stond als lelijk eendje in een paar jaar tijd tot een van mn favo distilleries kan worden.
De avond afsluiten met een Aberlour 15yo 1994/2009 'Warehouse No.1' (56.4%, OB, First Fill Sherry, C#2247)
0 x
henri schreef:begonnen met een amrut
nu bowmore 15yo darkest
het is de kintra 22jaar oude glen garioch geworden..

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Littlemill voor whiskybase. Enfin, dat was gisteren. Ik vind dit geen al te beste Littlemill. Veel te veel bourbon invloeden die de heerlijke smaken van Littlemill maskeren.
Vandaag eerst gekeken naar een show van buikspreker Jeff Dunham. Hilarisch gewoon. Nu zit ik met een dram(metje) Amrut Blackadder for The Nectar Islay Cask Finish (62.1 %). Lekkeeur ! !
Vandaag eerst gekeken naar een show van buikspreker Jeff Dunham. Hilarisch gewoon. Nu zit ik met een dram(metje) Amrut Blackadder for The Nectar Islay Cask Finish (62.1 %). Lekkeeur ! !
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
johan brugge schreef:Littlemill voor whiskybase. Enfin, dat was gisteren. Ik vind dit geen al te beste Littlemill. Veel te veel bourbon invloeden die de heerlijke smaken van Littlemill maskeren.
ik moet zeggen dat ik het daarmee eens ben... jij hebt me dat sampletje gegeven toch? Had het er erg moeilijk mee. Nu, wat ik nu zeg is een rasecht oordeel, maar je verkoopt whiskybase zijnde geen Littlemill meer aan die prijs als ie ECHT goed is, toch? Dan doe je er toch echt wel een kwak bij, zoals die 92-12, die net wel ENORM goed is imho...
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Yapi schreef:je verkoopt whiskybase zijnde geen Littlemill meer aan die prijs als ie ECHT goed is, toch?
+ 1
Er zit nog ongeveer 1/4 de in de fles. Ik heb hem gelijk nog maar eens ingeschonken. Als iemand mijn tweede fles wil overkopen mag die mij gerust een PB sturen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
-
WhiteMonkey
- Top bijdrager

johan brugge schreef:Yapi schreef:je verkoopt whiskybase zijnde geen Littlemill meer aan die prijs als ie ECHT goed is, toch?
+ 1
Er zit nog ongeveer 1/4 de in de fles. Ik heb hem gelijk nog maar eens ingeschonken. Als iemand mijn tweede fles wil overkopen mag die mij gerust een PB sturen.
Haha volgens mij zou je wellicht Pellie er wel blij mee kunnen maken, gok ik zo (na aanleiding van een eerder topic waar volgens mij die fles te koop aan wordt geboden)
0 x
- WhiskyWerner
- Senior

Ik drink nu een Balvenie 10yo Founders Reserve Original Botteling uit een sample van v/d Boog, nog gekrgen voor m'n verjaardag van een vriend die om de hoek van die winkel woont. Bijzonder. Het doet me vooral denken aan bittere chocolade, koffie en misschien toch een hint van rook...
0 x
Gisteravond een Glengoyne 18. Wat een heerlijk volle malt is dit toch!
0 x
Gisterenavond, na de Talisker 10 yo, afgesloten met de Talisker D.E. 2001-2012 en Lagavulin D.E. 1995-2011.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”