Le Nez Du Whisky aromakoffer

Hier kun je proefnotities plaatsen, een cijfer (score) geven en vergelijken met proefervaringen van anderen. De notities zijn gecategoriseerd naar afkomst. Onderwerpen m.b.t. organoleptische eigenschappen vallen hier ook onder.
hasel
Top bijdrager
Top bijdrager

Le Nez Du Whisky aromakoffer

Ongelezen berichtdoor hasel » 30 Dec 2013, 16:59

Allemaal,

heeft iemand van jullie al ondervingding met het volgende aroma pakket? het is sinds oktober verkrijgbaar. als "nieuweling" ik zou me graag wat verder verdiepen in het proeven van de whiskys en de aroma's beter leren kennen. is dit pakket zijn geld waard of totaal niet?

http://www.wijnaccessoires.be/shop/arom ... 2wodXz0AoQ

alvast bedankt voor jullie meningen.

:hoedaf
Hasel
1 x

Dram The Man
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Le Nez Du Whisky

Ongelezen berichtdoor Dram The Man » 30 Dec 2013, 18:35

hasel schreef:Allemaal,

heeft iemand van jullie al ondervingding met het volgende aroma pakket? het is sinds oktober verkrijgbaar. als "nieuweling" ik zou me graag wat verder verdiepen in het proeven van de whiskys en de aroma's beter leren kennen. is dit pakket zijn geld waard of totaal niet?

http://www.wijnaccessoires.be/shop/arom ... 2wodXz0AoQ

alvast bedankt voor jullie meningen.

:hoedaf
Hasel

Heb hier geen ervaring mee, maar €299,90 lijkt mij wel redelijk prijzig.
Als je voor €300 Whisky gaat kopen en je doet een tasting van alles dat je gekocht hebt, dan ga je al redelijk wat aroma's geproefd hebben! :nat
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.

Piet
Moderator
Moderator

Re: Le Nez Du Whisky

Ongelezen berichtdoor Piet » 30 Dec 2013, 19:22

Ken deze niet. 54-Delig nog wel :o

Er zijn wel mensen die met een andere ervaring mee hebben: The Scotch Whisky Aroma Nosing Kit voor de liefhebber.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

hasel
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Le Nez Du Whisky aromakoffer

Ongelezen berichtdoor hasel » 31 Dec 2013, 09:16

indien de aroma flesjes lang houdbaar zijn is de 54 delige misschien nog wel een optie maar zou eerst graag iemands referentie horen of het wel de moeite is t o v de 24 delige.

Anders is het misschien inderdaad nuttiger de 24 delige te kopen en wat flessen whisky met verschillende aroma's voor dezelfde prijs.
0 x

Terug naar “Proefnotities, "Tasting notes" en organoleptische onderwerpen”