Even voorstellen: Pieter1957
-
Pieter1957
- Senior

Even voorstellen: Pieter1957
Beste Whiskyforum leden,
Even voorstellen.
Mijn naam is Pieter van de Wiel en sinds vandaag Whisky forum lid.
Doordat ik veel op vliegvelden kwam en daar de Duty Free Shops bezocht met hun prachtige Whisky presentaties raakte ik geïnteresseerd in Schotse Single malts.
Mijn eerste Balvenie Single Malt kocht ik op Singapore Changi Airport in 2009.
Nadat ik in Singapore diverse Whiskybars had bezocht, ontstond het idee om thuis een whisky ruimte in te gaan richten met "The Ault Allience" als voorbeeld.
Onlangs is de whiskyruimte gerealiseerd.
In "The Highlander Tasting Room" staat inmiddels een grote collectie Schotse Single Malts Whisky's ter beschikking.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Speyside Whisky's,maar een smokey Islay vind ik ook niet te versmaden.
Ik hoop, via dit forum, me verder te verdiepen in Schotse single malt whisky's en in de toekomst samen met geïnteresseerden whiskyproeverijen te houden in"The Highlander Tasting Room".
Met hartelijke groet,
Pieter van de Wiel
Tilburg.
Even voorstellen.
Mijn naam is Pieter van de Wiel en sinds vandaag Whisky forum lid.
Doordat ik veel op vliegvelden kwam en daar de Duty Free Shops bezocht met hun prachtige Whisky presentaties raakte ik geïnteresseerd in Schotse Single malts.
Mijn eerste Balvenie Single Malt kocht ik op Singapore Changi Airport in 2009.
Nadat ik in Singapore diverse Whiskybars had bezocht, ontstond het idee om thuis een whisky ruimte in te gaan richten met "The Ault Allience" als voorbeeld.
Onlangs is de whiskyruimte gerealiseerd.
In "The Highlander Tasting Room" staat inmiddels een grote collectie Schotse Single Malts Whisky's ter beschikking.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Speyside Whisky's,maar een smokey Islay vind ik ook niet te versmaden.
Ik hoop, via dit forum, me verder te verdiepen in Schotse single malt whisky's en in de toekomst samen met geïnteresseerden whiskyproeverijen te houden in"The Highlander Tasting Room".
Met hartelijke groet,
Pieter van de Wiel
Tilburg.
0 x
Re: Even voorstellen
Kijk...dat is nog eens een intro! Welkom Pieter.
Je maakt me wel nieuwsgierig met je Room. Kun je die Room ook oppakken en in Oost Brabant plaatsen?
En laat ik maar de eerste zijn met de prangende vraag: heb je foto's van The Room?
Je maakt me wel nieuwsgierig met je Room. Kun je die Room ook oppakken en in Oost Brabant plaatsen?
En laat ik maar de eerste zijn met de prangende vraag: heb je foto's van The Room?
0 x
- 20VTHengelo
- Actief lid

Re: Even voorstellen: Pieter1957
Welkom Pieter en inderdaad nu ben ik niet minder nieuwsgierig geworden dan mijn voorgangers hier 
Over Balvenie gesproken ben ik behoorlijk enthousiast over de TUN1401 Batches.
Over Balvenie gesproken ben ik behoorlijk enthousiast over de TUN1401 Batches.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
-
Pieter1957
- Senior

Ik ga eerst eens even uitzoeken hoe het allemaal werkt,vooralsnog kan ik zelfs geen foto's plaatsen.
0 x
Foto's toevoegen kan via het tabblaadje 'bijlage toevoegen' onder het grote tekstveld als je een post schrijft (of wijzigt).
0 x
Matthijs, whiskynerd.
-
Pieter1957
- Senior

ziet er piekfijn uit en erg aantrekkelijk om te verblijven denk ik.
Mocht je nog in gesprek willen met iemand die ook al enige jaren whiskyproeverijen organiseert. laat het me weten
Groet
Ed
Mocht je nog in gesprek willen met iemand die ook al enige jaren whiskyproeverijen organiseert. laat het me weten
Groet
Ed
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”