Jurgen's Whiskyhuis - www.whiskyhuis.be
Jurgen's Whiskyhuis - www.whiskyhuis.be
Heeft iemand ervaring met afhandeling van bestellingen via deze webshop whiskyhuis.be ?
... ook vanuit Nederland.
... ook vanuit Nederland.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: Jurgen's Whiskyhuis - www.whiskyhuis.be
Ja, ik heb bij Jurgen al verschillende keren besteld. Hij is altijd zeer correct en de pakketjes worden uitstekend verpakt bij je aan huis geleverd. In het begin door de Post, maar na een tijdje door Jurgen in persoon. Toffe kerel!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Okay.
Ik heb Jurgen in Leiden nog wel de hand geschut maar op mijn bestelling en vragen daarover via e-mail hoor ik niets meer, vandaar.
Ik zal dan nog even geduld hebben.
maar na een tijdje door Jurgen in persoon. ... dat gaat bij mij vast niet lukken
Ik heb Jurgen in Leiden nog wel de hand geschut maar op mijn bestelling en vragen daarover via e-mail hoor ik niets meer, vandaar.
Ik zal dan nog even geduld hebben.
maar na een tijdje door Jurgen in persoon. ... dat gaat bij mij vast niet lukken

0 x
-
whiskyhuis
- (Whisky)Professional

Beste forumleden,
Er is niks verkeerd met Jurgen's Whiskyhuis en wij leveren nog steeds de uitstekende service !
Alléén is het deze week door gezondheidsredenen van Jurgen niet mogelijk om alle emails binnen de 24u/48u te beantwoorden zoals jullie eerder van ons gewoon zijn. Maandag as., dus ja dit is morgen al, moet Jurgen een ingreep ondergaan en zal zich normaal gezien nadien terug ten volle met whisky kunnen bezighouden en de kleine opgelopen achterstand van enkele dagen te proberen inhalen.
De huidige situatie met kleine vertragingen was reeds al gepost via facebook.
@ Petrus -> uw bestelling van deze week zal eerstdaags verwerkt worden en op uw email van zaternamiddag (gisteren dus) zullen wij u zo spoedig mogelijk antwoorden.
Met vriendelijke groeten,
Leen io. Jurgen
Er is niks verkeerd met Jurgen's Whiskyhuis en wij leveren nog steeds de uitstekende service !
Alléén is het deze week door gezondheidsredenen van Jurgen niet mogelijk om alle emails binnen de 24u/48u te beantwoorden zoals jullie eerder van ons gewoon zijn. Maandag as., dus ja dit is morgen al, moet Jurgen een ingreep ondergaan en zal zich normaal gezien nadien terug ten volle met whisky kunnen bezighouden en de kleine opgelopen achterstand van enkele dagen te proberen inhalen.
De huidige situatie met kleine vertragingen was reeds al gepost via facebook.
@ Petrus -> uw bestelling van deze week zal eerstdaags verwerkt worden en op uw email van zaternamiddag (gisteren dus) zullen wij u zo spoedig mogelijk antwoorden.
Leen io. Jurgen
0 x
Dan heb ik nog wel even geduld hoor
Beterschap
Beterschap

0 x
- Japie Krekel
- Senior

Ik ben vrijdag 23 september bij Jurgen's Whiskyhuis langs geweest.
Ik was toch in de buurt, samen met mijn vrouwtje een weekendje Gent.
Het whiskyhuis is een heel knus winkeltje met voldoende aanbod en speciale whisky's.
Het ligt een paar km buiten het centrum van Zottegem en mooi landelijk gelegen. Je moet zeker niet te hard rijden, want je rijdt het zo voorbij.
Wij zijn heel vriendelijk ontvangen en geholpen door de vrouw van Jurgen.
Zelf had Jurgen weinig tijd omdat hij begrijpelijk druk bezig was met de voorbereidingen van de whisky battle, welke diezelfde avond bij Jurgen werd gehouden.
Misschien dat Jurgen het een en ander over deze whisky battle op dit forum wil zetten.
Zelf heb ik een Glen Albyn 1979 Part Des Anges 27 yo gekocht.
ik kan het niet laten, als ik in een whisky winkel ben moet ik er 1 (of 2) kopen.
Ik was toch in de buurt, samen met mijn vrouwtje een weekendje Gent.
Het whiskyhuis is een heel knus winkeltje met voldoende aanbod en speciale whisky's.
Het ligt een paar km buiten het centrum van Zottegem en mooi landelijk gelegen. Je moet zeker niet te hard rijden, want je rijdt het zo voorbij.
Wij zijn heel vriendelijk ontvangen en geholpen door de vrouw van Jurgen.
Zelf had Jurgen weinig tijd omdat hij begrijpelijk druk bezig was met de voorbereidingen van de whisky battle, welke diezelfde avond bij Jurgen werd gehouden.
Misschien dat Jurgen het een en ander over deze whisky battle op dit forum wil zetten.
Zelf heb ik een Glen Albyn 1979 Part Des Anges 27 yo gekocht.
ik kan het niet laten, als ik in een whisky winkel ben moet ik er 1 (of 2) kopen.
0 x
Japie Krekel schreef:(...)de whisky battle, welke diezelfde avond bij Jurgen werd gehouden.
Hij is in ieder geval geregistreerd op het forum! Ik heb hem dus even gewezen op dit bericht van je!
0 x
Omtrent de whiskybattle schreef ik het volgende op het forum

BWhisky schreef:Gisteren op de Arran vs Springbank whisky battle :
Arran 14y 46% vs Hazelburn 12y 46%. Voor mij won de Hazelburn want vettiger , voller , zoeter , ...
Arran 1997 Premium (sherry) cask 58,2% vs Kilkerran WIP III 46%. Voor mij won de Arran, mooie&gebalanceerde sherry.
Arran Sleeping Warrior 54,9% vs Longrow CV 46%. Sleeping warrior won bij mij, leuke chocolade/koffie/warm fruit aromas
Arran 5th anniversary of The Nectar 55% (peated@14ppm) vs Longrow 14y for The Nectar 56,2%. Beiden zeer lekker maar Longrow wint, iets complexer, voller en meer rook.
Mijn top 3 : 1)Longrow 14y 2) Arran Sleeping Warrior 3)Hazelburn 12y
Top 3 algemeen : 1) Arran Sleeping Warrior 2)Longrow 14 3) Hazelburn 12y

0 x
Uit de recente nieuwsbrief:
Dat ziet er knap uit. Van harte gefeliciteerd Jurgen
Een mooi begin van een nieuw jaar.
Beste liefhebbers van het betere gedistilleerd,
Jurgen's Whiskyhuis heeft zijn intrek genomen in de nieuwe winkel met een uitgebreid assortiment
whisky's, rhum's, gin's, porto's, cognac's en andere spirits aan eerlijke prijzen.
Normale Openingsuren :
Maandag : op afspraak
Dinsdag : op afspraak
Woensdag : van 12u15 tot 19u30
Donderdag : gesloten
Vrijdag : van 10u tot 19u30
Zaterdag : van 10u tot 18u
Zondag : gesloten
Tijdens de komende feestdagen heeft Jurgen's Whiskyhuis speciale openingsuren, zie bijlage of via http://www.whiskyhuis.be/catalog/Openingsuren_nl.pdf
Jurgen Van De Wiele
Dat ziet er knap uit. Van harte gefeliciteerd Jurgen

Een mooi begin van een nieuw jaar.
0 x
Goed bezig de laatste tijd! Mooie winkel, geweldig assortiment, hele goeie IB's!
Knap, Leen en Jurgen!
Knap, Leen en Jurgen!
0 x
-
sw_reijnders
- Senior

ik ben er eind november ook "even" naartoe gereden.
toen zaten ze nog in het oude "winkeltje" . . . barstte letterlijk uit zn voegen van de flessen whisky.
werkelijk de ene mooie whisky na de andere.
toen zaten ze nog in het oude "winkeltje" . . . barstte letterlijk uit zn voegen van de flessen whisky.
werkelijk de ene mooie whisky na de andere.
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Ik ben ook fan van de kleine whiskytastings die Jurgen organiseert zoals Whisky aan Zee enzo. Hij heeft altijd een mooie verzameling Samaroli's, Silver Seal, Whisky Doris, TWA, SMWS,... bij. So many malts, so little time 
0 x
Banzai schreef:Ik ben ook fan van de kleine whiskytastings die Jurgen organiseert zoals Whisky aan Zee enzo. Hij heeft altijd een mooie verzameling Samaroli's, Silver Seal, Whisky Doris, TWA, SMWS,... bij. So many malts, so little time
je kunt inderdaad gerust een hele middag aan een tafel van Jurgen staan zonder je te vervelen
Dewar Rattray & Kintra voert ie ook in. Daily Dram, enz. Teveel idd om op te noemen en te proeven!
0 x