www.DrankDozijn.nl
Re: www.DrankDozijn.nl
Ik heb Drankdozijn via het forum een berichtje gestuurd met de vraag hierop te reageren...
0 x
ElwinB schreef:totalatool schreef:Misschien lossen ze wel op in levenswater.
Heb nog wel een fles Glen Talloch staan. Kan het proberen....
Als de schuimpjes niet in de Glen Talloch verdwijnen, dan toch in ieder geval de Glen Talloch in de schuimpjes.
Ligt er maar aan waar je het liefst vanaf bent...
0 x
-
DrankDozijn
- (Whisky)Professional

We hebben inderdaad het bericht ontvangen.
Hierbij het antwoord op het grote "mysterie" van schuimpjes
.
1. Ja: ze lossen op in water.
2. Ja: ze zijn biologisch afbreekbaar.
De grote vraag blijft dan: wat is het nu precies?
Het materiaal wat wij in de doos doen om de zendingen te beschermen, het opvulmateriaal, betreft Flo-pack Green.
Het is vervaardigd uit gebruikte polystyreen en afbreekbaar tot CO2, water en inerte compost.
Dus, goed voor het milieu en voor de bescherming van onze flessen!
Oh ja, en dan nog een tip: nee, we zouden het niet ipv een ijsklontje in een glas gebruiken... Lijkt ons toch niet zo lekker
.
Slainte,
DrankDozijn
Hierbij het antwoord op het grote "mysterie" van schuimpjes
1. Ja: ze lossen op in water.
2. Ja: ze zijn biologisch afbreekbaar.
De grote vraag blijft dan: wat is het nu precies?
Het materiaal wat wij in de doos doen om de zendingen te beschermen, het opvulmateriaal, betreft Flo-pack Green.
Het is vervaardigd uit gebruikte polystyreen en afbreekbaar tot CO2, water en inerte compost.
Dus, goed voor het milieu en voor de bescherming van onze flessen!
Oh ja, en dan nog een tip: nee, we zouden het niet ipv een ijsklontje in een glas gebruiken... Lijkt ons toch niet zo lekker
Slainte,
DrankDozijn
0 x
DrankDozijn schreef:1. Ja: ze lossen op in water.
Hoelang duurt dat dan? Proefondervindelijk is geconstateerd dat ze niet (snel) oplosssen.
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

JayDie schreef:DrankDozijn schreef:1. Ja: ze lossen op in water.
Hoelang duurt dat dan? Proefondervindelijk is geconstateerd dat ze niet (snel) oplosssen.
Oh? Apart. Ik pakte er per ongeluk met natte handen een paar uit de doos en ze verdwenen in m'n handen als sneeuw voor de zon. Ik voelde ze weg smelten? Ze ging direct plakken, ook.
0 x
Willem vd K schreef:JayDie schreef:DrankDozijn schreef:1. Ja: ze lossen op in water.
Oh? Apart. Ik pakte er per ongeluk met natte handen een paar uit de doos en ze verdwenen in m'n handen als sneeuw voor de zon. Ik voelde ze weg smelten? Ze ging direct plakken, ook.
Ik had er een paar onder de kraan gelegd. Nou, ik heb geloof ik een minuut of 3 de kraan laten lopen, maar verdwijnen deden de hardnekkige schuimpjes niet. Heb ze nog in mijn handen gepakt en fijn geknepen. Ja, je probeert 's wat. En ze verschrompelden wel iets daardoor, maar verdwijnen? Neen. En jij, met je natte handen, weet dat wel voor mekaar te krijgen...
0 x
Door deze experimenteerdrift krijg ik nog bijna de neiging om ook eens een doosje te laten komen van Drankdozijn.
0 x
-Roy- schreef:Door deze experimenteerdrift krijg ik nog bijna de neiging om ook eens een doosje te laten komen van Drankdozijn.
Ik zeg: doen

0 x
-
jeroenjeroen
- Actief lid

-Roy- schreef:Door deze experimenteerdrift krijg ik nog bijna de neiging om ook eens een doosje te laten komen van Drankdozijn.
ik zou het gewoon doen...
nog een staatslot erbij ook (wel 12 flessen bestellen)

0 x
Ik zie dat die schuimpjes 36 euro per zak kosten. Wellicht geïnteresseerden voor een paar dozen aan de halve prijs? 

0 x
jeroenjeroen schreef:-Roy- schreef:Door deze experimenteerdrift krijg ik nog bijna de neiging om ook eens een doosje te laten komen van Drankdozijn.
ik zou het gewoon doen...![]()
nog een staatslot erbij ook (wel 12 flessen bestellen)
Sowieso leuke combi-aanbiedingen nu
Maar... is het een 50/50 mengsel van wel- en niet oplosbare schuimpjes ofzo
Ik heb ze nog staan, ga er eens wat uitvissen...
0 x
-
DrankDozijn
- (Whisky)Professional

Nieuwsgierig geworden in wie wij nu eigenlijk zijn en wat we doen, en vooral: hoe we het doen?
Bekijk ons filmpje op YouTube
Slainte,
DrankDozijn.nl
Bekijk ons filmpje op YouTube
Slainte,
DrankDozijn.nl
0 x
DrankDozijn schreef: ....en vooral: hoe we het doen?
Imposant hoor
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
" Met heftruck gaat alles de bulk in" ...
(00:36)
Met heftruck wordt het gelost en met een REACHtruck gaat het de bulk in...
Foutje.............bedankt!!!!! (Tjah, ik weer met mijn logistieke achtergrond
)
En 00:50 : alles op voorraad...johnnie walker 18 platinum en andere classic malts....
En andere vraag: komt het echt binnen via de haven van Amsterdam of is het Rotterdam? ( Dit kan natuurlijk wel beide, maar Rotterdam ligt meer voor de hand)
Verder ziet het er leuk uit. Ook leuk om zo keer "achter de schermen" te kijken.
Met heftruck wordt het gelost en met een REACHtruck gaat het de bulk in...
Foutje.............bedankt!!!!! (Tjah, ik weer met mijn logistieke achtergrond
)En 00:50 : alles op voorraad...johnnie walker 18 platinum en andere classic malts....
En andere vraag: komt het echt binnen via de haven van Amsterdam of is het Rotterdam? ( Dit kan natuurlijk wel beide, maar Rotterdam ligt meer voor de hand)
Verder ziet het er leuk uit. Ook leuk om zo keer "achter de schermen" te kijken.

Laatst gewijzigd door Pellie op 12 Dec 2013, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

DrankDozijn schreef:Nieuwsgierig geworden in wie wij nu eigenlijk zijn en wat we doen, en vooral: hoe we het doen?
Leuk om te zien! Al had ik eigenlijk niet anders verwacht dat het zo zou gaan. Alhoewel het toch grootser is opgezet dan ik dacht, haha. Leuk filmpje. Voor de volgende productie contacten jullie mij even, hè?

0 x