www.DrankDozijn.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: www.DrankDozijn.nl

Ongelezen berichtdoor totalatool » 28 Okt 2013, 14:49

Ik ontdekte onlangs dat de fles Longrow CV, die ik ooit bij Drankdozijn besteld heb, eigenlijk in een doos had moeten zitten. Ik had aanvankelijk aangenomen dat daar gewoon geen doos omheen hoorde, toen ik die niet kreeg, maar nu weet ik dat de doos gewoon niet verstuurd is.
0 x
Afbeelding

Tomcat
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tomcat » 28 Okt 2013, 16:38

JayDie schreef:Waarschijnlijk waren dit allen 'standaard formaat' flessen, en niet een afwijkende maat als de Millstone?

Inderdaad ging het dan om wat meer conventioneel gevormde flessen (Glenlivet Nadurra 1l en Balvenie 15yo Single Barrel 70cl bijvoorbeeld) die wat dunner en hoger zijn dan de Millstone flessen. Misschien zit daar het verschil.
0 x
Afbeelding

Piet
Moderator
Moderator

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-4: Sample-5 (±16 t/m 21 okt)

Ongelezen berichtdoor Piet » 28 Okt 2013, 19:14

Tomcat schreef:Misschien zit daar het verschil.

Dat is ook wat ze aangaven. Maar dat is wel een heel groot percentage dat iets "afwijkt".
Kay schreef:"Sorry, paste niet in de vakken van onze standaard dozen" ;)
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 29 Okt 2013, 21:58

WhiskyclubSpakenburg schreef:Voor de echte liefhebbers heb een nog een kortingcode in de aanbieding van AANBOD *** VERVALLEN ***. Graag even PB. Koring is € 5,- bij een minimale bestelling van € 25,-.

Dus niet aan mij maar aan WhiskyclubSpakenburg !
Laatst gewijzigd door Piet op 30 Okt 2013, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Vervallen
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

brebe
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor brebe » 29 Okt 2013, 22:32

Kay schreef:Sorry, paste niet in de vakken van onze standaard dozen" ;)

Over verpakking gesproken: laatst een Liquore Galliano besteld en die hadden ze lekker horizontaal gedrapeerd in de doos. Ik was al heel benieuwd hoe ze het zouden oplossen :D
Maar op dozen om de fles heen heb ik niet gelet. Nu moet ik zeggen dat ik niet vaak genoeg geld heb om 12 flessen te kopen. Wijn koop ik elders, en bier ook (en dan het liefst in 0.3 l flesjes)
0 x
Afbeelding

Mel
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Mel » 29 Nov 2013, 15:13

Piet schreef:
WhiskyclubSpakenburg schreef:Voor de echte liefhebbers heb een nog een kortingcode in de aanbieding van AANBOD *** VERVALLEN ***. Graag even PB. Koring is € 5,- bij een minimale bestelling van € 25,-.

Dus niet aan mij maar aan WhiskyclubSpakenburg !

Ik had de bon ontvangen. Helaas was deze niet bruikbaar... Deze week wilde ik een bestelling plaatsen van rond de 80 euro (dus boven 25). Ik ben bang dat er een einddatum aan vast was gekoppeld. Evengoed bedankt voor het gebaar!
0 x
Afbeelding

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 01 Dec 2013, 13:51

Alles netjes geleverd, goed verpakt. Volgens het schrijven erbij kunnen de groene verpakkingsschuimpjes bij de GFT (biologisch afbreekbaar).

De Dalmore 12yo zat wat anders verpakt door het iets andere formaat, ik had geen dozijn, dus wat meer ruimte.
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 01 Dec 2013, 14:55

JayDie schreef:Alles netjes geleverd, goed verpakt. Volgens het schrijven erbij kunnen de groene verpakkingsschuimpjes bij de GFT (biologisch afbreekbaar).

De Dalmore 12yo zat wat anders verpakt door het iets andere formaat, ik had geen dozijn, dus wat meer ruimte.

Klopt ja, moet je die schuimpjes maar eens nat maken. Ze lossen volledig op. Alsof ze van suiker zijn :lol:
0 x
BAM! - ook op Facebook

whiksy
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor whiksy » 01 Dec 2013, 15:00

Ook hier de bestellingen keurig ontvangen. Eén doos met vijf flessen, één met twee.
Alle flessen zijn geleverd met de bijbehorende dozen. Glenfarclas 12, Glen Garrioch Founder's Reserve en Glen Elgin 12 waren de bredere flessen, die zijn dus geen probleem.
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 01 Dec 2013, 15:06

Willem vd K schreef:
JayDie schreef:Volgens het schrijven erbij kunnen de groene verpakkingsschuimpjes bij de GFT (biologisch afbreekbaar).

Klopt ja, moet je die schuimpjes maar eens nat maken. Ze lossen volledig op. Alsof ze van suiker zijn :lol:

Mja... ik vond er ééntje buiten (nat, regen) toen ik de dozen naar de schuur had gebracht, maar die was nog niet echt opgelost. Kan ook zijn dat dit een schuimpje was van een andere levering ;-)

Als er één fles in die doos breekt, losse alle schuimpjes op en volgen de andere flessen vanzelf, of wat is de gedachte? :gnif
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 01 Dec 2013, 16:44

JayDie schreef:
Willem vd K schreef:
JayDie schreef:Volgens het schrijven erbij kunnen de groene verpakkingsschuimpjes bij de GFT (biologisch afbreekbaar).

Mja... ik vond er ééntje buiten (nat, regen) toen ik de dozen naar de schuur had gebracht, maar die was nog niet echt opgelost. Kan ook zijn dat dit een schuimpje was van een andere levering ;-)

Als er één fles in die doos breekt, losse alle schuimpjes op en volgen de andere flessen vanzelf, of wat is de gedachte? :gnif

Haha, ja idd. Zo had ik het nog niet eens bekeken :gnif
0 x
BAM! - ook op Facebook

Kay
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Kay » 06 Dec 2013, 14:06

Willem vd K schreef:
JayDie schreef:Alles netjes geleverd, goed verpakt. Volgens het schrijven erbij kunnen de groene verpakkingsschuimpjes bij de GFT (biologisch afbreekbaar).

Ik heb het eens geprobeerd, maar er gebeurt helemaal niks...
0 x
Afbeelding

ElwinB
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor ElwinB » 06 Dec 2013, 14:12

Kay schreef:
Willem vd K schreef:

Ik heb het eens geprobeerd, maar er gebeurt helemaal niks...

Ik toevallig gisteravond ook :) En inderdaad, er gebeurde helemaal niets. Warm water, koud water...maar oplossen: ho maar.

Had Willem andere schuimpjes dan anders? Of komt er speciaal water uit z'n kraan? ;)
0 x
Afbeelding

totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor totalatool » 06 Dec 2013, 14:14

Misschien lossen ze wel op in levenswater.
0 x
Afbeelding

ElwinB
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor ElwinB » 06 Dec 2013, 14:15

totalatool schreef:Misschien lossen ze wel op in levenswater.

:bigsmile

Heb nog wel een fles Glen Talloch staan. Kan het proberen.... :lol:
0 x
Afbeelding

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”