www.DrankDozijn.nl
- totalatool
- Forum goeroe

Re: www.DrankDozijn.nl
Ik ontdekte onlangs dat de fles Longrow CV, die ik ooit bij Drankdozijn besteld heb, eigenlijk in een doos had moeten zitten. Ik had aanvankelijk aangenomen dat daar gewoon geen doos omheen hoorde, toen ik die niet kreeg, maar nu weet ik dat de doos gewoon niet verstuurd is.
0 x
JayDie schreef:Waarschijnlijk waren dit allen 'standaard formaat' flessen, en niet een afwijkende maat als de Millstone?
Inderdaad ging het dan om wat meer conventioneel gevormde flessen (Glenlivet Nadurra 1l en Balvenie 15yo Single Barrel 70cl bijvoorbeeld) die wat dunner en hoger zijn dan de Millstone flessen. Misschien zit daar het verschil.
0 x
Re: HWF Virtuele Blind Tasting-4: Sample-5 (±16 t/m 21 okt)
Tomcat schreef:Misschien zit daar het verschil.
Dat is ook wat ze aangaven. Maar dat is wel een heel groot percentage dat iets "afwijkt".
Kay schreef:"Sorry, paste niet in de vakken van onze standaard dozen"
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
WhiskyclubSpakenburg schreef:Voor de echte liefhebbers heb een nog een kortingcode in de aanbieding van AANBOD *** VERVALLEN ***. Graag even PB. Koring is € 5,- bij een minimale bestelling van € 25,-.
Dus niet aan mij maar aan WhiskyclubSpakenburg !
Laatst gewijzigd door Piet op 30 Okt 2013, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Vervallen
Reden: Vervallen
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Kay schreef:Sorry, paste niet in de vakken van onze standaard dozen"
Over verpakking gesproken: laatst een Liquore Galliano besteld en die hadden ze lekker horizontaal gedrapeerd in de doos. Ik was al heel benieuwd hoe ze het zouden oplossen
Maar op dozen om de fles heen heb ik niet gelet. Nu moet ik zeggen dat ik niet vaak genoeg geld heb om 12 flessen te kopen. Wijn koop ik elders, en bier ook (en dan het liefst in 0.3 l flesjes)
0 x
Piet schreef:WhiskyclubSpakenburg schreef:Voor de echte liefhebbers heb een nog een kortingcode in de aanbieding van AANBOD *** VERVALLEN ***. Graag even PB. Koring is € 5,- bij een minimale bestelling van € 25,-.
Dus niet aan mij maar aan WhiskyclubSpakenburg !
Ik had de bon ontvangen. Helaas was deze niet bruikbaar... Deze week wilde ik een bestelling plaatsen van rond de 80 euro (dus boven 25). Ik ben bang dat er een einddatum aan vast was gekoppeld. Evengoed bedankt voor het gebaar!
0 x
Alles netjes geleverd, goed verpakt. Volgens het schrijven erbij kunnen de groene verpakkingsschuimpjes bij de GFT (biologisch afbreekbaar).
De Dalmore 12yo zat wat anders verpakt door het iets andere formaat, ik had geen dozijn, dus wat meer ruimte.
De Dalmore 12yo zat wat anders verpakt door het iets andere formaat, ik had geen dozijn, dus wat meer ruimte.
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

JayDie schreef:Alles netjes geleverd, goed verpakt. Volgens het schrijven erbij kunnen de groene verpakkingsschuimpjes bij de GFT (biologisch afbreekbaar).
Klopt ja, moet je die schuimpjes maar eens nat maken. Ze lossen volledig op. Alsof ze van suiker zijn
0 x
Ook hier de bestellingen keurig ontvangen. Eén doos met vijf flessen, één met twee.
Alle flessen zijn geleverd met de bijbehorende dozen. Glenfarclas 12, Glen Garrioch Founder's Reserve en Glen Elgin 12 waren de bredere flessen, die zijn dus geen probleem.
Alle flessen zijn geleverd met de bijbehorende dozen. Glenfarclas 12, Glen Garrioch Founder's Reserve en Glen Elgin 12 waren de bredere flessen, die zijn dus geen probleem.
0 x
Willem vd K schreef:JayDie schreef:Volgens het schrijven erbij kunnen de groene verpakkingsschuimpjes bij de GFT (biologisch afbreekbaar).
Klopt ja, moet je die schuimpjes maar eens nat maken. Ze lossen volledig op. Alsof ze van suiker zijn
Mja... ik vond er ééntje buiten (nat, regen) toen ik de dozen naar de schuur had gebracht, maar die was nog niet echt opgelost. Kan ook zijn dat dit een schuimpje was van een andere levering
Als er één fles in die doos breekt, losse alle schuimpjes op en volgen de andere flessen vanzelf, of wat is de gedachte?

0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

JayDie schreef:Willem vd K schreef:JayDie schreef:Volgens het schrijven erbij kunnen de groene verpakkingsschuimpjes bij de GFT (biologisch afbreekbaar).
Mja... ik vond er ééntje buiten (nat, regen) toen ik de dozen naar de schuur had gebracht, maar die was nog niet echt opgelost. Kan ook zijn dat dit een schuimpje was van een andere levering
Als er één fles in die doos breekt, losse alle schuimpjes op en volgen de andere flessen vanzelf, of wat is de gedachte?
Haha, ja idd. Zo had ik het nog niet eens bekeken

0 x
Willem vd K schreef:JayDie schreef:Alles netjes geleverd, goed verpakt. Volgens het schrijven erbij kunnen de groene verpakkingsschuimpjes bij de GFT (biologisch afbreekbaar).
Ik heb het eens geprobeerd, maar er gebeurt helemaal niks...
0 x
Kay schreef:Willem vd K schreef:JayDie schreef:Alles netjes geleverd, goed verpakt. Volgens het schrijven erbij kunnen de groene verpakkingsschuimpjes bij de GFT (biologisch afbreekbaar).
Ik heb het eens geprobeerd, maar er gebeurt helemaal niks...
Ik toevallig gisteravond ook
Had Willem andere schuimpjes dan anders? Of komt er speciaal water uit z'n kraan?
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

totalatool schreef:Misschien lossen ze wel op in levenswater.

Heb nog wel een fles Glen Talloch staan. Kan het proberen....
0 x