brebe schreef:'t Is rustig bij dit sample. Er zullen toch wel meer mensen geproefd hebben?
Nou ja, ik ben zover. Notitie verzonden
Inderdaad gisteren ook verstuurd. Vond het niet makkelijk....
brebe schreef:'t Is rustig bij dit sample. Er zullen toch wel meer mensen geproefd hebben?
Nou ja, ik ben zover. Notitie verzonden

Matti schreef:Jup, zeer eenduidige smaakbeschrijvingen inderdaad met hier en daar een uitschieter (zie je ook wel aan de wordcloud, hoge pieken en heel veel dingen die maar enkele keren worden genoemd). Het valt me op dat een aantal mensen refereren aan de GlenDronach Octarine terwijl ik toch heel sterk het gevoel had dat we hier met een minstens dubbel zo oude whisky te maken hebben...

Matti schreef:Jup, zeer eenduidige smaakbeschrijvingen inderdaad met hier en daar een uitschieter (zie je ook wel aan de wordcloud, hoge pieken en heel veel dingen die maar enkele keren worden genoemd). Het valt me op dat een aantal mensen refereren aan de GlenDronach Octarine terwijl ik toch heel sterk het gevoel had dat we hier met een minstens dubbel zo oude whisky te maken hebben...

Soundwave schreef:de 105 is volgens mij wel veeeel sterker dan dit sample, die kon ik echt amper drinken zonder water toe te voegen en had in mijn herinnering veel meer drop/lauriertonen dan deze.
JayDie schreef:Ik heb de Glendronach Octarine onlangs gekocht, maar nog niet geopend en ook nog niet eerder geproefd. Weet het dus niet. De 105 is het zeer zeker niet!
Banzai schreef:[...] Ik zie ook veel Maggi kruiden voorbij komen bij de Nederlanders. Erg opvallend.
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-4”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten