HWF Virtuele Blind Tasting-4: Sample-4 (±9 t/m 14 okt)
Re: HWF Virtuele Blind Tasting-4: Sample-4 (±9 t/m 14 okt)
Snap niks van de reacties hierboven, maar heb ook m'n notities ingestuurd.
0 x
Banzai schreef:Zware onthullingen. Ik denk niet dat Piet hier blij mee is
Ik was er even niet maar het is inderdaad kantje boord.....
En er staan een stuk of 15 á 20 notities te wachten. Dat wordt nog nachtdienst

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Die van mij hoop ik vanavond vóór 20u te verzenden!
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

De mijne zijn ook in de maak. Ik heb het sample een week geleden al geproefd, maar ben er helaas niet meer aan toegekomen om hem nog een keer te proberen dit weekend. M'n notities van vorige week moeten alleen nog wel even vertaald worden van papier naar een PB aan Peat.
0 x
Een verkoudheid heeft roet in het eten/whisky gestrooid.
Deze sample zal ik moeten passen.
J.
J.
0 x
Centi83 schreef:Een verkoudheid heeft roet in het eten/whisky gestrooid.
Jammer, Jorrit liet dat ook al weten. Snel beterschap dan maar.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
-
Miss_Jline
- Actief lid

Sorry, wij gaan het vanavond niet meer redden. Moet echt nog even wat gaan werken en dan moet ik niet aan de Whisky gaan zitten snuffelen, want dan komt er van dat werk niets meer.
Maar morgenavond gaan we de 4e proeven en tot die tijd lees ik even niets op het forum. Dan kan ik als nog de notities plaatsen voordat het sample onthuld wordt.
Greetz,
Jacqueline
Maar morgenavond gaan we de 4e proeven en tot die tijd lees ik even niets op het forum. Dan kan ik als nog de notities plaatsen voordat het sample onthuld wordt.
Greetz,
Jacqueline
0 x
- Liquid_Gold
- Senior

Ik ben er zeker van dat ik sample 4 heb geproefd.
Alsmede van het verzenden van mijn notities
Alsmede van het verzenden van mijn notities
0 x
Re: HWF VBT-4: Sample-4: De panelproefnotities zijn gepublic
*******************************************************************************************************************************
De panelproefnotities (30) zijn gepubliceerd in het eerste bericht van dit onderwerp.
Als je een score hebt toegekend graag die zelf even aanklikken in de poll.
*******************************************************************************************************************************
De panelproefnotities (30) zijn gepubliceerd in het eerste bericht van dit onderwerp.
Als je een score hebt toegekend graag die zelf even aanklikken in de poll.
0 x
Piet (Peat voor whisky-intimi)
Tip: Hier staat hoe je een Avatar instelt, hier hoe je een Whiskybase collectie in je Onderschrift zet, en hier registratie van je IWS lidmaatschap.
Tip: Geef even aan in welke regio je woont.
Tip: Hier staat hoe je een Avatar instelt, hier hoe je een Whiskybase collectie in je Onderschrift zet, en hier registratie van je IWS lidmaatschap.
Tip: Geef even aan in welke regio je woont.
Tsja, ik ben deze keer nog nieuwsgieriger dan anders. Kijk ook uit om hem nog eens te proeven want ik vond het een vreemde ervaring. Mooie noties alweer, wel opvallend hoge scores, dit is tot nu toe de minste voor mij..
0 x
Grappig, als ik sommige notities lees lijkt het alsof ik een compleet andere sample heb gedronken. Nog nooit new-make gedronken, maar geen moment dacht ik dat dit een jonge whisky was. Daarnaast ontging de turf mij ook een beetje op de neus, maar gelukkig geven veel mensen aan dat het niet een zware turflucht was (anders zou ik echt een andere sample hebben geproefd
). Echt veel tegenstellingen in deze notities! Zeer benieuwd.
P.S. Bruichladdich klinkt eigenlijk best wel logisch...
). Echt veel tegenstellingen in deze notities! Zeer benieuwd. P.S. Bruichladdich klinkt eigenlijk best wel logisch...

0 x
BWhisky schreef:Tsja, ik ben deze keer nog nieuwsgieriger dan anders. Kijk ook uit om hem nog eens te proeven want ik vond het een vreemde ervaring. Mooie noties alweer, wel opvallend hoge scores, dit is tot nu toe de minste voor mij..
Ik zou hem zeker nog een tweede kans geven, ik heb mijn mening in ieder geval aardig in positieve zin bijgesteld na herproeven. Maar het is zeker een apart drankje.
C C K schreef:P.S. Bruichladdich klinkt eigenlijk best wel logisch...
Ik dacht daar ook als eerste aan, maar vond hem toch wat 'vreemder' dan de Bruichladdichs die ik heb staan (Bere Barley en Laddie Ten). Een andere gedachte was Highland Park, maar die kon ik niet rijmen met het farmy/compostachtige karakter.
0 x
turfsmurf schreef:BWhisky schreef:Tsja, ik ben deze keer nog nieuwsgieriger dan anders. Kijk ook uit om hem nog eens te proeven want ik vond het een vreemde ervaring. Mooie noties alweer, wel opvallend hoge scores, dit is tot nu toe de minste voor mij..
Ik zou hem zeker nog een tweede kans geven, ik heb mijn mening in ieder geval aardig in positieve zin bijgesteld na herproeven. Maar het is zeker een apart drankje.
Opvallend inderdaad, ik vond hem ook stukken beter bij de tweede keer proeven. Veel expressiever en complexer. Er zat maar een dag tussen het proeven, maar misschien dat wat zuurstof deze whisky goed doet?
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-4”