Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Een simpele Ballentines als opwarmertje en VBT Samples 3 en 4 er achteraan. Vind bij een tweede proef meestal meer dingetjes, en voor #3 heb ik te weinig tijd om 2x te proeven. Daarom vandaag ook maar meteen met #4 begonnen.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Sample 3 op dit moment. Het moet gezegd worden. Piet, jongen, jij hebt dat goed gedaan. Ik heb begot geen idee wat het kan zijn. Ik herken wel een stuk of 3 whisky's in dit sample. Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ardmore 1992 Daily Dram, 47.8 %. Dit is slechts de 2de keer dat ik hem drink, maar ik vind hem nu al beter dan de 1ste keer. Tomme, Bram! Ik denk dat ik nog fan ga worden als ik er nog zo een paar als deze drink.
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

johan brugge schreef:Ardmore 1992 Daily Dram, 47.8 %. Dit is slechts de 2de keer dat ik hem drink, maar ik vind hem nu al beter dan de 1ste keer. Tomme, Bram! Ik denk dat ik nog fan ga worden als ik er nog zo een paar als deze drink.
Tja, deze is inderdaad ook super. Maar wat wil je, 1992 is een topjaar voor Ardmore.
0 x
Ben weer eens bezig met een heerlijke Clynelish 14 jaar ex bourbon

0 x
Ik schenk me een kleintje Macallan 12yo FO in.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Banzai schreef:Tja, deze is inderdaad ook super. Maar wat wil je, 1992 is een topjaar voor Ardmore.
Bwa, ik had er voordien al twee geproefd van 1992 en die waren niet direct om over naar huis te schrijven, vind ik. Dat was er één van The Whiskyman (Peat Fighting Man) en één van Malts of Scotland tijdens een vorige VBT.
0 x
Net nog sample #2 (voor de 2e keer dan) en beviel me erg goed.
Nu een Highland Park 1998.
En daarna...dat weet ik nog niet.
Nu een Highland Park 1998.
En daarna...dat weet ik nog niet.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Een Caol Ila 1984 Duncan Taylor private botteling. Hij viel eerlijk gezegd nogal tegen. Ik rook en proefde redelijk wat verbrand plastiek. Niet echt aangenaam. Ik ga er binnenkort (morgen misschien al) nog eens van proeven en dan de whisky een paar weken laten oxideren in de fles. Benieuwd of hij dan beter zal smaken.
0 x
Zo, na lange tijd zal ik me ook weer eens melden hier
Beetje druk geweest met hele andere dingen (kindje gekregen, nieuwe baan), ook een tijdje geen whisky gedronken, maar inmiddels geniet ik weer volop van een drammetje.
Gisteravond m'n laatste Laphroaig 10yo Cask Strength batch 003 genuttigd. Hopelijk kan ik daar nog eens een flesje van op de kop tikken; heerlijke whisky.
Beetje druk geweest met hele andere dingen (kindje gekregen, nieuwe baan), ook een tijdje geen whisky gedronken, maar inmiddels geniet ik weer volop van een drammetje.
Gisteravond m'n laatste Laphroaig 10yo Cask Strength batch 003 genuttigd. Hopelijk kan ik daar nog eens een flesje van op de kop tikken; heerlijke whisky.
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

johan brugge schreef:Banzai schreef:Tja, deze is inderdaad ook super. Maar wat wil je, 1992 is een topjaar voor Ardmore.
Bwa, ik had er voordien al twee geproefd van 1992 en die waren niet direct om over naar huis te schrijven, vind ik. Dat was er één van The Whiskyman (Peat Fighting Man) en één van Malts of Scotland tijdens een vorige VBT.
Hmm, die 2 vond ik ook niet slecht hoor. Zeker Peat fighting Man vond ik prima. Ik heb onlangs nog een Ardmore 1977 van Samaroli gedronken en die vond ik een stuk minder. Ik vermoed wat te lang op vat gelegen.
0 x
Een tas warme melk met wat honing, citroen en een scheutje erin.
Is het enige dat een beetje helpt als je snipverkouden bent. Mezelf kennende, zal het nog wel een paar dagen duren.
Is het enige dat een beetje helpt als je snipverkouden bent. Mezelf kennende, zal het nog wel een paar dagen duren.
0 x
Een Old Pulteney 12yo en een Aberlour a' bunadh # 44
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”