Whisky By The Sea 2013, Vlissingen
Het Whisky Diner op vrijdag 27 september.
Het Whisky Festival op Zaterdag 28 september 2013 van 13.30 tot 17.00 uur en van 19.00 tot 22.30 uur.
Arsenaal Theater
Arsenaalplein 1 - 4381 BL Vlissingen
Archief: INDEX: Whisky by the Sea, Vlissingen.
27/28 sep 2013: Whisky By The Sea, Vlissingen
Re: 27/28 sep 2013: Whisky By The Sea, Vlissingen
Iemand van het forum die ik zaterdagmiddag tegen kan gaan komen? Ik denk eraan heen te gaan ivm release Eylandt Legend.
0 x
Hi John,
Wij dalen om dezelfde reden af naar het zuiden
Maar dat wordt waarschijnlijk de avondsessie. Tenzij Wally vrij kan nemen, dan is de middag nog een optie...
Dus misschien tot ziens.
Iris
Wij dalen om dezelfde reden af naar het zuiden
Maar dat wordt waarschijnlijk de avondsessie. Tenzij Wally vrij kan nemen, dan is de middag nog een optie...
Dus misschien tot ziens.
Iris
0 x
Voordat ik een kaart voor zaterdagmiddag aanschaf; iemand die er vanaf moet?
0 x
Een hele tijd terug kreeg ik een mail van Ronald Zwartepoorte met een kortingscode voor Whisky by the Sea. Toen dacht ik er niet heen te gaan... nu wel. Heb de code niet meer, weet ook niet of hij nog geldig zou zijn; heeft iemand die mail nog? Had volgens mij te maken met lidmaatschap Whisky Passion?
0 x
JayDie schreef:Een hele tijd terug kreeg ik een mail van Ronald Zwartepoorte met een kortingscode voor Whisky by the Sea. Toen dacht ik er niet heen te gaan... nu wel. Heb de code niet meer, weet ook niet of hij nog geldig zou zijn; heeft iemand die mail nog? Had volgens mij te maken met lidmaatschap Whisky Passion?
Al geregeld, ik ben er zaterdagmiddag!
0 x
Zijn er nog forumleden die we 's avonds tegen kunnen komen...?
Je kunt mij herkennen aan de fles Eylandt Legend onder de arm...

Je kunt mij herkennen aan de fles Eylandt Legend onder de arm...
0 x
Dat was weer een mooie happening; de moeite waard om 3,5u enkele reis voor te reizen (hmm... van deur-tot-deur eigenlijk 4-4,5u)
Veel verschillende drammetjes gehad. Macallan Amber (Jummie!), Teeling Irish, Johnnie Walker Gold (mwah, drogend in de smaak) / Platinum (Lekker!), Aberlour 18, Kintra Bunnahabhain 1990, Spirit of Scotland Bunnahabhain 2005, Eylandt Legend festival botteling, Eylandt Legend 'standard' release, Laproaig'jes bij Tony, Benromach 10yo (verrassend lekker!), Benromach peat smoke, en nog wat Crabbies Ginger Beer (lekker spul hoor!). Vast nog wat vergeten.
Die Benromach 10yo proefde ik omdat daar hier onlangs een topic over was; vond hem verrassend lekker!
Én m'n eigen Eylandt Legend opgehaald!
Veel verschillende drammetjes gehad. Macallan Amber (Jummie!), Teeling Irish, Johnnie Walker Gold (mwah, drogend in de smaak) / Platinum (Lekker!), Aberlour 18, Kintra Bunnahabhain 1990, Spirit of Scotland Bunnahabhain 2005, Eylandt Legend festival botteling, Eylandt Legend 'standard' release, Laproaig'jes bij Tony, Benromach 10yo (verrassend lekker!), Benromach peat smoke, en nog wat Crabbies Ginger Beer (lekker spul hoor!). Vast nog wat vergeten.
Die Benromach 10yo proefde ik omdat daar hier onlangs een topic over was; vond hem verrassend lekker!
Én m'n eigen Eylandt Legend opgehaald!
0 x
-
dennis
- (Whisky)Professional

Wat voor type glas gebruiken ze daar ook alweer. Ik vond het een prettig glas 'aan de mond'.
0 x
dennis schreef:Wat voor type glas gebruiken ze daar ook alweer. Ik vond het een prettig glas 'aan de mond'.
Ze zijn groter dan de nieuwe Glenlivet glazen. Eigenlijk gaan ze richting een tumbler (alleen dus niet recht open)
0 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”