I_SPEY schreef:....... Piet, of is jouw wagenpark té groot
Ik heb geen achterruitwisser.
Piet schreef:I_SPEY schreef:....... Piet, of is jouw wagenpark té groot
Ik heb geen achterruitwisser.
chris schreef:Een heerlijke Lowlander ingeschonken,Auchentoshan,literfles aan boord gekocht
Jock schreef:(...) met DFDS naar Newcastle en ben benieuwd of ze daar de prijzen aangepast heben
JayDie schreef:Jock schreef:(...) met DFDS naar Newcastle en ben benieuwd of ze daar de prijzen aangepast heben
Nou... ik was in 2009 rond juli met DFDS naar Newcastle (overigens aan te raden), maar die prijzen aan boord... nee, dan kan ik beter naar de Mitra zonder 10% korting![]()
Kun je misschien beter in Schotland zelf wat kopen...
Overigens wel leuk voor de 'beginnende' drinker (of als je gewoon zin in een (paar) whiskies hebt): de whisky tastings aan boord. Er zijn er twee en zo duur zijn ze niet!
Jock schreef:John ik ga al jaren met DFDS en heel soms tref je het daar.
JayDie schreef:Jock schreef:John ik ga al jaren met DFDS en heel soms tref je het daar.
Dat geloof ik best, maar over het algemeen is het niet "goedkoop" winkelen daar (zoals dat ook niet is op de tax-free luchthavens: tax-free zijn de prijzen soms hoger dan in de winkel![]()
)
Jock schreef:Het is net als de Makro John. Je moet echt op de aanbiedingen af gaan. Het is lang niet altijd goedkoper, maar soms juist wel.
Jock schreef:Zag een tijdje geleden bij de Sligro een Highland Park 18 voor nog geen €30. Je moet het net treffen
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten