The Glenlivet Whisky School

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
EDRADOUR
Actief lid
Actief lid

The Glenlivet Whisky School

Ongelezen berichtdoor EDRADOUR » 21 Mar 2010, 19:26

OP 14-01-2010 krijg ik van enkele Collega,s aangeboden, :hoera The Glenlive Whisky School :hoera kun je het beter treffen? althans deze gedachte komt het eerst bij mij op.

Volgend @ komt er bij mij binnen ""To confirm the details of the course"" :duimop for April 2010

2 nights accomodation at the Doweans Hotel nearby Aberlour
Transportation to and from the Hotel to ower Glenlivet Distellery
Food & refreshments during the course diner and lunch for 2 day,s and Full Scottisch breakfast
Private tour at the Disillery
Whisky tasting,s with Ian Logan international Brand ambassador
Professional photo with certificate
als in orde toch??

Dus boeken bij Ryanair vanuit Weeze D. naar Edinburgh aldaar een auto geboekt bij Herz via Expedia,
bevestiging gekregen van beide en betaald. Niets houdt mij nog tegen!!!!!!!!!!

Jammer dan op woensdag 10 maart j.l krijg ik te horen zonder opgave van redenen!! het gaat niet door, wij zullen het een en ander omboeken naar Oktober of November 2010. helaas ben ik dan verhinderd, geen probleem refund of you money within a few days citaat Georgina Thomas account manager.

Op mijn vraag hoe mijn reeds gemaakte kosten inzake reis en autohuur opgelost zal worden was het in eerste instantie heel rustig, ik zelf ben ook heel rustig :boos

Moraal van dit verhaal ben nog altijd heel rustig :boos

Wel heeft The Glenlivet whisky opeens voor mij een nare bijsmaak gekregen
Groet Ger
0 x

johan
Senior
Senior

Re: Whisky school Glenlivet

Ongelezen berichtdoor johan » 21 Mar 2010, 20:46

Jeetje dat is zwaar balen :boos , het leek zo mooi.

Misschien een optie om zowiezo te gaan en links en rechts wat te genieten van andere distilleerderijen als je toch de kosten voor vliegen etc. hebt gemaakt.

Hoop voor jou dat je er toch ergens wat voldoening en plezier uit kunt halen.
0 x

EDRADOUR
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor EDRADOUR » 21 Mar 2010, 20:55

Johan Thanks for you support

johan schreef:Hoop voor jou dat je er toch ergens wat voldoening en plezier uit kunt halen.

Nee is op zich geen probleem, :Slainte daar ik na afsluiting van de course voornemens ben om de Great Glen Way te gaan lopen als vervolg op mij West-Highland wandeling in het afgelopen jaar 2009. :Pipersmile

Maken er het beste van

groet Ger
0 x

johan
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor johan » 21 Mar 2010, 20:59

Je schijnt dan inderdaad langs enkele fantastische plekjes te komen,
ik ben alleen bekend met het eerste stukje van Inverness tot Drumnadrochit, wat ook al mooi is. :schotland
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 21 Mar 2010, 20:59

EDRADOUR schreef:OP 14-01-2010 krijg ik van enkele Collega,s aangeboden, :hoera The Glenlive Whisky School
(...)
Jammer dan op woensdag 10 maart j.l krijg ik te horen zonder opgave van redenen!! het gaat niet door, wij zullen het een en ander omboeken naar Oktober of November 2010. helaas ben ik dan verhinderd, geen probleem refund of you money within a few days citaat Georgina Thomas account manager.

Op mijn vraag hoe mijn reeds gemaakte kosten inzake reis en autohuur opgelost zal worden was het in eerste instantie heel rustig, ik zelf ben ook heel rustig :boos

Moraal van dit verhaal ben nog altijd heel rustig :boos

Wel heeft The Glenlivet whisky opeens voor mij een nare bijsmaak gekregen
Groet Ger

Ger, dat is enorm balen! Van horen/zeggen weet ik dat je die vlucht bij Ryanair - Weeze ook niet zomaar 'terug' krijgt :-( Misschien iets met een annuleringsverzekering?

Ben benieuwd of The Glenlivet coulant is... Hou je ons op de hoogte?

PS.: voor als je toch nog bij The Glenlivet terecht komt (zij het met school of met een rondtocht): Ben je al een "Guardian of The Glenlivet"? Dan kun je exclusieve whisky van ze proeven!
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Jock
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Jock » 22 Mar 2010, 21:57

Wat naar voor je Ger. En onsportief van Glenlivet. Zeker om zonder opgave van reden dit op te zeggen.
Kan je niet gewon toch naar het mooie schotland gaan zonder de Glenlivet School? Ik heb al eerder geslapen bij Dowans in Aberlour. Heerlijk hotel
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 23 Mar 2010, 08:30

btw... je hebt je vlucht en verblijf al geboekt: waarom ga je niet sowieso? :duimop
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 23 Mar 2010, 11:56

JayDie schreef:btw... je hebt je vlucht en verblijf al geboekt: waarom ga je niet sowieso? :duimop

EDRADOUR schreef:Nee is op zich geen probleem, :Slainte daar ik na afsluiting van de course voornemens ben om de Great Glen Way te gaan lopen als vervolg op mij West-Highland wandeling in het afgelopen jaar 2009. :Pipersmile
Maken er het beste van
groet Ger

Volgens mij gaat Ger ook gewoon hoor. Alleen niet meer naar de "Whisky school Glenlivet".
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 23 Mar 2010, 12:50

Piet schreef:Volgens mij gaat Ger ook gewoon hoor. Alleen niet meer naar de "Whisky school Glenlivet".

Aaah... dat scheelt... Dan is het alleen jammer dat de course niet door gaat! Geld terug krijgen bij low cost airlines als Ryanair blijkt lastig: daar kies je voor!

Als The Glenlivet dan gewoon de studiekosten terug betaald is het verder geen probleem. He Ger, wel het geld doorstorten naar je collega's he ;-) :lol:
0 x

EDRADOUR
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor EDRADOUR » 28 Mar 2010, 12:00

Bedankt beste Forum leden voor het Support in deze barre tijden voor mij :lol: :lol:

JayDie schreef:Ben benieuwd of The Glenlivet coulant is... Hou je ons op de hoogte?

Inmiddels is er een Postduif bij ons binnengekomen met de mededeling dat het Glenlivet team "" the Case "" intern zal bespreken, :Scratch zij bieden hun wel gemeend excuus aan, en zullen een passende oplossing aan dragen.

Is in elk geval als iets niet dan?

En inderdaad anuleren bij ""Ryanair"" begin hier nooit aan :nono :nono want door de bomen is het bos niet meer te vinden.

Keep You inform
0 x

johan
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor johan » 28 Mar 2010, 13:59

Het enige waar je bij ryanair op mag hopen is dat ze de vliegtijden veranderen (wat nog al eens gebeurd) in dat geval is cancellen geen probleem.

Ben wel benieuwd hoe Glenlivet dit oplost.
0 x

EDRADOUR
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor EDRADOUR » 03 Apr 2010, 18:06

Zo als beloofd hier het relaas van het verhaal.

:goedgedaan Dear Ger, The Glenlivet team have agreed to refund the expense you occurred for planning your trip on the April 2010 Whisky School. Please provide use with receipts for the cost so that we can refund the correct amount to You. :goedgedaan

Ik mag wel zeggen :duimop Glenlivet. Hier drink ik dan een Glenlivet 21 year 43% ARCHIVE cellar Editions op

:Slainte Ger
Bijlagen
21yo-l.jpg
21yo-l.jpg (12.37 KiB) 3467 keer bekeken
0 x

johan
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor johan » 03 Apr 2010, 19:30

Dat is in ieder geval wel netjes :goedgedaan
0 x

chris
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor chris » 04 Apr 2010, 00:13

EDRADOUR schreef: Hier drink ik dan een Glenlivet 21 year 43% ARCHIVE cellar Editions op

:Slainte Ger

En die is lekker,wat jij Ger :schotland :Pipersmile
0 x
Afbeelding

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 12 Mei 2010, 11:21

Ger, heb je de diverse kosten nog terug gekregen (niet alleen beloofd) en/of ben je nog gegaan (zonder course)?
0 x

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”