The Glenlive Whisky School
kun je het beter treffen? althans deze gedachte komt het eerst bij mij op.Volgend @ komt er bij mij binnen ""To confirm the details of the course""
2 nights accomodation at the Doweans Hotel nearby Aberlour
Transportation to and from the Hotel to ower Glenlivet Distellery
Food & refreshments during the course diner and lunch for 2 day,s and Full Scottisch breakfast
Private tour at the Disillery
Whisky tasting,s with Ian Logan international Brand ambassador
Professional photo with certificate
als in orde toch??
Dus boeken bij Ryanair vanuit Weeze D. naar Edinburgh aldaar een auto geboekt bij Herz via Expedia,
bevestiging gekregen van beide en betaald. Niets houdt mij nog tegen!!!!!!!!!!
Jammer dan op woensdag 10 maart j.l krijg ik te horen zonder opgave van redenen!! het gaat niet door, wij zullen het een en ander omboeken naar Oktober of November 2010. helaas ben ik dan verhinderd, geen probleem refund of you money within a few days citaat Georgina Thomas account manager.
Op mijn vraag hoe mijn reeds gemaakte kosten inzake reis en autohuur opgelost zal worden was het in eerste instantie heel rustig, ik zelf ben ook heel rustig
Moraal van dit verhaal ben nog altijd heel rustig
Wel heeft The Glenlivet whisky opeens voor mij een nare bijsmaak gekregen
Groet Ger

daar ik na afsluiting van de course voornemens ben om de Great Glen Way te gaan lopen als vervolg op mij West-Highland wandeling in het afgelopen jaar 2009.

zij bieden hun wel gemeend excuus aan, en zullen een passende oplossing aan dragen.
Dear Ger, The Glenlivet team have agreed to refund the expense you occurred for planning your trip on the April 2010 Whisky School. Please provide use with receipts for the cost so that we can refund the correct amount to You.