HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-4: Voorbereiding
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Re: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-4: Voorbereiding
whiksy schreef:Voorbereiding gereed
Jij bent er inderdaad helemaal klaar voor

0 x
Ook hier was alles donderdag binnen gekomen.
Ik was er zelf niet dus het was bij de buren afgeleverd, gisteren even opgehaald.
Ziet er weer netjes uit! (nog niet stiekem alvast geroken).
Ik was er zelf niet dus het was bij de buren afgeleverd, gisteren even opgehaald.
Ziet er weer netjes uit! (nog niet stiekem alvast geroken).
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

-
Miss_Jline
- Actief lid

Ook hier is het pakketje donderdag keurig afgeleverd. Ziet er weer geweldig uit!
Wel een mysterieuze krabbel op het papiertje van DHL. Als service was het pakketje in een fietstas achtergelaten.
Dat is dan waarschijnlijk de fietstas van de hulp geweest. Gelukkig heeft ze het pakketje op tafel achtergelaten
We kunnen dus weer lekker aan het NAT-en
Greetz,
Jacqueline
Wel een mysterieuze krabbel op het papiertje van DHL. Als service was het pakketje in een fietstas achtergelaten.
Dat is dan waarschijnlijk de fietstas van de hulp geweest. Gelukkig heeft ze het pakketje op tafel achtergelaten
We kunnen dus weer lekker aan het NAT-en
Greetz,
Jacqueline
0 x
Miss_Jline schreef:Wel een mysterieuze krabbel op het papiertje van DHL. Als service was het pakketje in een fietstas achtergelaten.
Inderdaad een beetje tricky
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Miss_Jline schreef:We kunnen dus weer lekker aan het NAT-en![]()
Greetz,
Jacqueline
Hopelijk zijn de bonbons ook net groot genoeg om te delen
0 x
whiksy schreef:Voorbereiding gereed![]()
Een stemmig, bijna klassiek, geheel
0 x
-
Miss_Jline
- Actief lid

Piet schreef:Miss_Jline schreef:We kunnen dus weer lekker aan het NAT-en![]()
Greetz,
Jacqueline
Hopelijk zijn de bonbons ook net groot genoeg om te delen
Dat is altijd wat lastig met een vloeibare inhoud.
Maar Hans houdt van melkchocolade en ik van puur
Ik ben alleen benieuwd of een van de bonbons een geturfde whisky bevat, want dan geef ik die liever aan Hans.
Kun/wil je daar iets over zeggen?
Greetz,
Jacqueline
0 x
De inhoud is niet vloeibaar, dus doorsnijden met een scherp mesje kan prima 
0 x
Matthijs, whiskynerd.
-
Miss_Jline
- Actief lid

Thanks voor de info! Dan gaan we ze beiden proeven
Greetz,
Jacqueline
Greetz,
Jacqueline
0 x
Even een bericht speciaal voor onze Belgische proefpannelleden. Gezien de aard echter ook ter informatie van de overige deelnemers.
Het blijkt dat DHL internationaal verzenden niet héél snel werkt. Zo te zien aan de Track & Trace wel heel gründlich dus aankomen gaat het zeker. Wat ik niet wist is dat de distributie zo'n beetje via de Noordpool gaat. Dat gaan we de volgende keer anders doen
Waar we (Bart en ik) nu nog steeds geen zicht op hebben is of dat überhaupt tijdig gaat gebeuren of in elk geval niet té krap gaat worden om de Vlaamse proevers voldoende tijd te geven,... ook voor de pralines.
Mocht het samengesteld-pakket en de her-distributie té lang gaan duren dan zullen we de gehele VBT opschuiven in de tijd en beginnen we waarschijnlijk één week later met Sample-#1.
Maar er is nog hoop dat er opeens weer beweging in komt!
Het blijkt dat DHL internationaal verzenden niet héél snel werkt. Zo te zien aan de Track & Trace wel heel gründlich dus aankomen gaat het zeker. Wat ik niet wist is dat de distributie zo'n beetje via de Noordpool gaat. Dat gaan we de volgende keer anders doen
Waar we (Bart en ik) nu nog steeds geen zicht op hebben is of dat überhaupt tijdig gaat gebeuren of in elk geval niet té krap gaat worden om de Vlaamse proevers voldoende tijd te geven,... ook voor de pralines.
Mocht het samengesteld-pakket en de her-distributie té lang gaan duren dan zullen we de gehele VBT opschuiven in de tijd en beginnen we waarschijnlijk één week later met Sample-#1.
0 x
Piet (Peat voor whisky-intimi)
Tip: Hier staat hoe je een Avatar instelt, hier hoe je een Whiskybase collectie in je Onderschrift zet, en hier registratie van je IWS lidmaatschap.
Tip: Geef even aan in welke regio je woont.
Tip: Hier staat hoe je een Avatar instelt, hier hoe je een Whiskybase collectie in je Onderschrift zet, en hier registratie van je IWS lidmaatschap.
Tip: Geef even aan in welke regio je woont.
Peat schreef:Even een bericht speciaal voor onze Belgische proefpannelleden. Gezien de aard echter ook ter informatie van de overige deelnemers.
Het blijkt dat DHL internationaal verzenden niet héél snel werkt. Zo te zien aan de Track & Trace wel heel gründlich dus aankomen gaat het zeker. Wat ik niet wist is dat de distributie zo'n beetje via de Noordpool gaat. Dat gaan we de volgende keer anders doen![]()
Zegge en schrijven dat het pakketje net is toegekomen @ la casa Yapi!
In goeie staat!!
morgenochtend gaan deze herverdeeld worden, obv de info een week geleden verzameld!
Voor de Belgen, hou toch nog even je PM's in de gaten indien er toch nog ergens een vraag zou komen van mijnentwege,
gr Bart
0 x
Yapi schreef:Zegge en schrijven dat het pakketje net is toegekomen @ la casa Yapi!
In goeie staat!!
Hoera. Precies een week dus.
Dan gaat de T&T update waarschijnlijk via de Maan want die staat nog op:
Mon, 16.09.2013 16:51 h - Belgium -The shipment has arrived at the parcel center
0 x
Peathead, mocht je dit lezen, graag reageren op m'n PM. Ik weet dat we niet zo ver van elkaar wonen, dus misschien kunnen we zelfs in levende lijve afspreken!
Liefmans, van jou heb ik enkel nog een Kiala afleverpunt nodig... was de verzending iets sneller gegaan, zat in Limburg dit weekend, had ik ze kunnen brengen door even af te rijden. Tegelijk, de whisky heeft wel de noordpool gezien nu
Liefmans, van jou heb ik enkel nog een Kiala afleverpunt nodig... was de verzending iets sneller gegaan, zat in Limburg dit weekend, had ik ze kunnen brengen door even af te rijden. Tegelijk, de whisky heeft wel de noordpool gezien nu
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-4”