Nog niet aan de flesjes geroken, ik denk dat ik me van week tot week laat verassen. Denk ik.

Dutch-Drammer schreef:...Zojuist is bij mij het pakketje bezorgt met de zes flesjes van de VBT-4, de chocolade, het pipetje en het visitekaartje.
...
turfsmurf schreef:Wellicht ten overvloede wegens Track&Trace: ook hier is het pakketje goed en wel aangekomen.

Piet schreef:Een pipet zit maar in een beperkt aantal doosjes. Ik had er geen 42 en heb er alleen een gedaan bij de "VBT-nieuwkomers"... voor zover ik dat eenvoudig kon nagaan. Ik weet het altijd weer ingewikkelder voor mezelf te maken.

12 september 2013 - 11:38 - Geadresseerde was niet thuis.
12 september 2013 - 14:24 - Nieuwe bezorgpoging op eerstvolgende bezorgdag.

Piet schreef:Voor alle duidelijkheid.
Pakketen met meer dan één VBT-set zijn extra verzekerd en mogen derhalve niet bij buren worden afgegeven (als dat al zou kunnen).
Ik zie inderdaad bij enkele pakketten dit soort info:12 september 2013 - 11:38 - Geadresseerde was niet thuis.
Piet schreef:Voor alle duidelijkheid.
Pakketen met meer dan één VBT-set zijn extra verzekerd en mogen derhalve niet bij buren worden afgegeven (als dat al zou kunnen).
Ik zie inderdaad bij enkele pakketten dit soort info:12 september 2013 - 11:38 - Geadresseerde was niet thuis.

edwinedje schreef:De 13e heeft niemand gezegd, maar was mijn eigen stille wens/hoop omdat dan de verjaardag van mijn maatje is...We wachten rustig af...
/ Mijn Website met mijn Distillery Visits

Soundwave schreef:...en herrouteren naar waar en wanneer ik zelf wil.
Soundwave schreef:helaas, wéér misgelopen. Morgenochtend gaat Selektvracht het nog een keer proberen. Wat mij betreft is dit nu juist net wat de paar euro meer van PostNL voor mij gewoon zou rechtvaardigen. Lekker alles in MijnPakket en herrouteren naar waar en wanneer ik zelf wil.
Piet schreef:Ik herinner het me nu weer. Bij PostNL mag je niet meer dan één pakje gelijktijdig versturen (met MijnPost/MijnPakket) als je niet ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel (kan ik wel "oplossen", maar toch) .... da's pas een ware handelsgeest bij PostNL
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-4”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten