Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Een eigen plek voor Whisky-verenigingen, -societies, -clubs, -genootschappen, -kringen, -collectieven, -vriendengroepen etc.
Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 08 Sep 2013, 18:07

De 2de bijeenkomst was ook weer een succes. Gezelligheid en leuke sherry whiskies!
Bijeenkomst nummer 3 staat in de planning, halverwege december waarschijnlijk! :duimop
0 x

Gebruikersavatar
MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 586
Lid geworden op: 02 Jan 2013, 22:03
Locatie: Wapenveld
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor MichelC » 08 Sep 2013, 23:30

Yup was weer een succes :)
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 13 Okt 2013, 20:24

Ons nieuwe logo is geboren: :duimop

Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Matti » 13 Okt 2013, 21:58

Als ik jullie was zou ik het eerste woord van je naam het best leesbaar maken. Ik las nu Whisky Genootschap Twents (met moeite) :)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 13 Okt 2013, 22:31

Matti schreef:Als ik jullie was zou ik het eerste woord van je naam het best leesbaar maken. Ik las nu Whisky Genootschap Twents (met moeite) :)


Dank voor je opmerking, ik neem het mee!
Het wordt alleen voor interne mailing etc gebruikt, dus niet professioneel oid. Just for (whisky) fun! ;)
0 x

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Yapi » 13 Okt 2013, 22:39

Erg tof initiatief!
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 14 Okt 2013, 10:18

Yapi schreef:Erg tof initiatief!


Thanks Bart. Loopt ook erg goed. 4x Per jaar een bijeenkomst en dan samen naar tastings/festivals e.d. En het is een gezellig groepje! We houden het wel kleinschalig...max. 18-20 mensen.
0 x

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor JayDie » 14 Okt 2013, 22:32

Matti schreef:Als ik jullie was zou ik het eerste woord van je naam het best leesbaar maken. Ik las nu Whisky Genootschap Twents (met moeite) :)

Jep, zoiets had ik ook
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 05 Nov 2013, 17:21

De max is bijna bereikt! :o Kijken hoe nu verder!
0 x

Gebruikersavatar
MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 586
Lid geworden op: 02 Jan 2013, 22:03
Locatie: Wapenveld
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor MichelC » 06 Nov 2013, 12:23

Yapi schreef:Erg tof initiatief!


Het is ook heel erg gezellig en er komen lekkere whiskies aan bod.

Aanstaand thema is rook/turf!
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 07 Nov 2013, 17:31

Idd, volgende bijeenkomst is 29 november met als thema: Islay/rook/turf!
We hadden niet verwacht bij de 3de bijeenkomst onze maximaal aantal leden wat we voor ogen hadden al te realiseren, maar het is een feit. Het is vol!
We gaan bekijken hoe nu verder! :lekker
0 x

Gebruikersavatar
Ruud
Senior
Senior
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 Nov 2010, 16:42
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Ruud » 07 Nov 2013, 19:40

Ja, het loopt als een trein.
Van 7 naar 14 naar 20, dat had ik ook niet zo snel verwacht. :goedgedaan Na deze bijeenkomst idd maar eens met een paar mensen om de tafel om eea voor de toekomst te waarborgen en te stroomlijnen.

In ieder geval: aanrader voor iedereen om danwel iets soortgelijks te organiseren danwel daarbij aan te sluiten.
Ons TWG is vooralsnog een doorslaand succes :dancing
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 29 Nov 2013, 17:12

Het weer is perfect voor Islay whiskies :duimop
Tot vanavond! 8-)
0 x

Gebruikersavatar
20VTHengelo
Actief lid
Actief lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 03 Nov 2013, 20:59

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor 20VTHengelo » 30 Nov 2013, 11:26

Ik vond het een heel leuke avond. Lekkere whisky's ook geproefd. Die laatste lagavulin 12 yo bracht de boodschap ook goed over zeg :lekker

Ook leuk om zoveel nieuwe mensen met een passie voor whisky te leren kennen. Ik zeg: tot de volgende keer :Slainte
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 30 Nov 2013, 13:05

Idd weer gezellige ongedwongen sfeer met leuke whiskies en lekkere stokbroodjes met zalm etc...
De groep wordt steeds groter, maar de sfeer blijft ontspannen.....zeker tot de volgende keer :duimop
0 x


Terug naar “Whisky Webstek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten