Bijeenkomst nummer 3 staat in de planning, halverwege december waarschijnlijk!
Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
De 2de bijeenkomst was ook weer een succes. Gezelligheid en leuke sherry whiskies!
Bijeenkomst nummer 3 staat in de planning, halverwege december waarschijnlijk!
Bijeenkomst nummer 3 staat in de planning, halverwege december waarschijnlijk!
0 x
- MichelC
- Top bijdrager

- Berichten: 586
- Lid geworden op: 02 Jan 2013, 22:03
- Locatie: Wapenveld
- Contact:
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Als ik jullie was zou ik het eerste woord van je naam het best leesbaar maken. Ik las nu Whisky Genootschap Twents (met moeite) 
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Matti schreef:Als ik jullie was zou ik het eerste woord van je naam het best leesbaar maken. Ik las nu Whisky Genootschap Twents (met moeite)
Dank voor je opmerking, ik neem het mee!
Het wordt alleen voor interne mailing etc gebruikt, dus niet professioneel oid. Just for (whisky) fun!
0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Yapi schreef:Erg tof initiatief!
Thanks Bart. Loopt ook erg goed. 4x Per jaar een bijeenkomst en dan samen naar tastings/festivals e.d. En het is een gezellig groepje! We houden het wel kleinschalig...max. 18-20 mensen.
0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Matti schreef:Als ik jullie was zou ik het eerste woord van je naam het best leesbaar maken. Ik las nu Whisky Genootschap Twents (met moeite)
Jep, zoiets had ik ook
0 x
- MichelC
- Top bijdrager

- Berichten: 586
- Lid geworden op: 02 Jan 2013, 22:03
- Locatie: Wapenveld
- Contact:
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Yapi schreef:Erg tof initiatief!
Het is ook heel erg gezellig en er komen lekkere whiskies aan bod.
Aanstaand thema is rook/turf!
0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Idd, volgende bijeenkomst is 29 november met als thema: Islay/rook/turf!
We hadden niet verwacht bij de 3de bijeenkomst onze maximaal aantal leden wat we voor ogen hadden al te realiseren, maar het is een feit. Het is vol!
We gaan bekijken hoe nu verder!
We hadden niet verwacht bij de 3de bijeenkomst onze maximaal aantal leden wat we voor ogen hadden al te realiseren, maar het is een feit. Het is vol!
We gaan bekijken hoe nu verder!

0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Ja, het loopt als een trein.
Van 7 naar 14 naar 20, dat had ik ook niet zo snel verwacht.
Na deze bijeenkomst idd maar eens met een paar mensen om de tafel om eea voor de toekomst te waarborgen en te stroomlijnen.
In ieder geval: aanrader voor iedereen om danwel iets soortgelijks te organiseren danwel daarbij aan te sluiten.
Ons TWG is vooralsnog een doorslaand succes
Van 7 naar 14 naar 20, dat had ik ook niet zo snel verwacht.
Na deze bijeenkomst idd maar eens met een paar mensen om de tafel om eea voor de toekomst te waarborgen en te stroomlijnen.In ieder geval: aanrader voor iedereen om danwel iets soortgelijks te organiseren danwel daarbij aan te sluiten.
Ons TWG is vooralsnog een doorslaand succes

0 x
- 20VTHengelo
- Actief lid

- Berichten: 56
- Lid geworden op: 03 Nov 2013, 20:59
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Ik vond het een heel leuke avond. Lekkere whisky's ook geproefd. Die laatste lagavulin 12 yo bracht de boodschap ook goed over zeg
Ook leuk om zoveel nieuwe mensen met een passie voor whisky te leren kennen. Ik zeg: tot de volgende keer
Ook leuk om zoveel nieuwe mensen met een passie voor whisky te leren kennen. Ik zeg: tot de volgende keer

0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Idd weer gezellige ongedwongen sfeer met leuke whiskies en lekkere stokbroodjes met zalm etc...
De groep wordt steeds groter, maar de sfeer blijft ontspannen.....zeker tot de volgende keer
De groep wordt steeds groter, maar de sfeer blijft ontspannen.....zeker tot de volgende keer
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten




